vrijdag 30 september 2011

Rondje maïs



Vanmiddag een rondje racefiets en op jacht naar de
maïshakselaar!
Rustig peddelen richting Gilze.

Weg Alphen-Chaam.

Nabij Gilze.

Hier is het maïs al geoogst, dus weer ruim zicht vanaf de Alphense Boerenbaan.

Nabij Tilburg hoorde ik de bekende geluiden en yess de hakselaar was aan het werk
op de Kwaden Hoek!

Blijf het indrukwekkend vinden.

De grote machines en de stuurmanskunst.


Hoewel mijn racefiets stond in de kant en daar gingen die grote jongens akelig dicht langs....
...maar liep goed af !

Fijn weekend allemaal en ik hoop dat jullie weer kunnen reageren.

5 opmerkingen:

  1. Hihihihi Margreet je moet er niet aan denken, race fiets onder de hakselaar
    Gelukkig liep het goed af.
    Prachtige foto's, het Brabantse land mooi weer gegeven.
    Als je bij ons een grote stofwolk ziet in de verte, zijn ze ook aan het hakselen.
    Blijft een schitterend schouwspel om te zien.

    Fijn Weekend
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Je heb je kilometer wel weer gemaakt, maar het weer zat mee.
    Het is zeker indrukwekkend hoe snel deze machines kunnen werken, en gelukkig is het weer goed om te oogsten.
    Een prachtig weekend gewenst. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een test...ik heb nu Firefox geïnstalleerd.
    Gr. Ria

    Dit lijkt te lukken...joepie!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi margreet
    wat eenheerlijk gezicht dat de mais weer gaat verdwijnen hé.
    ik heb begrepen als je een popup reactievenster pakt dat het reageren dan beter gaat :-)
    proberen maar weer hé.

    eenheel fijn weekend lekker in de zon wens ik jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik probeer vergeefs bij blogspot een reactie te plaatsen...

    nu eens met google chrome


    afwachten dus...

    ja dus !

    prachtige foto's en tijd om de mais te oogsten


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen