woensdag 23 november 2011

Nog even mist....





Woensdag begint na een aardig dinsdag weer met dikke mist.


De Brakel buiten het dorp Riel.


Weer terug naar Tilburg en op het viaduct over de snelweg foto's maken.


Fietsster kijkt om want wat fotografeert ze nou? Nou behalve het verkeer op de A58 ook
haar en het kantoorgebouw Entrada waar net T studeert oplicht (er zijn nog meer
variaties op het thema T wat uiteraard staat voor Tilburg!).


Ook dit fotografeerde ik: het verkeer op het viaduct. 


Die foto is vanavond bij Omroep Brabant TV in het weerbericht.


Beetje spookachtig tussen de bomen aan de rand van mijn woonwijk.



Dit zie je als je naar boven kijkt.
Voor mij mag daar morgen wel de zon te zien zijn!!


8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Margreet
    En er was weer een winnaar :-)
    Gefeliciteerd met je foto!!
    Ja dit grijze is niet zo leuk zonder zon, morgen wordt het weer beter

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fraaie mistfoto,s margreet de mist was hier op tijd wel weg de zon scheen morgens nog maar toen te laat voor mijn voor foto,s te maken omdat je dan met wat anders bezich bent dus vanmiddag maar op het fietske en weer kwam de zon raar dat bij jou niet was ,was lekker al was niet voor uren tijdelijk.nog proficat met de tv foto .groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou...daar kijk ik ook naar uit Margreet.
    Het is hier al dagen mistig.
    Levert wel aardige foto's op, maar ik wil ook weer graag wat anders fotograferen.
    Leuk, dat je weer scoorde bij Omroep Brabant.
    De laatste twee foto's spreken me het meest aan.
    Mooie opnames.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Foeterende fietsers???? Ik was blij, dat er nog eentje langs kwam, want dat was wel zo leuk voor de foto.
    Het fietspad is trouwens nog behoorlijk breed, hoor.
    Er is ook nog een gedeelte voor voetgangers en daar stond ik.
    De fietser rijdt op de verkeerde strook :)
    Maar ja...ik heb geen hoogtevrees en dan zie je de dingen anders, hè?
    Welterusten voor zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Margreet,

    toch heeft de mist wel wat, de lichtje zijn zo speciaal van vorm, auto's en mensen vervagen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier nat en mistig weer Margreet.
    Zie ook graag een zonnetje na dagen van grijs en troebel weer.
    Proficiat met je weerfoto!
    Super!
    Alleen voor foto`s is mist inspireerend :-))
    Mooie serie
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voor wie eruit moet is het een crime hé margreet maar jouw plaatjes zijn hemels,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een laatste mistdag, vandaag, morgen komt het zonnetje weer door, althans hier in het Noorden.... is beloofd!! Je laatste? mistfotos zijn weer prachtig. groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen