donderdag 15 december 2011

Regen, maar ook droog


Regen in de ochtend, maar toch even te voet een blokje om met de Fuji.


Oude Fleur wandelt met haar bazin naar huis. Ze vindt dit weer maar niks.
Actuele Weerfoto bij Meteo Consult.



Paddenstoelen en herfstblaadjes om de hoek: een half uur later waren ze weg. De gemeente
kwam met groot materieel de laatste bladeren in de wijk verwijderen.


Rond kwart over 4 prachtige luchten als schilderijen (en nu met de Canon).


Donkere luchten vanuit het zuidwesten.


Er tegenover toch nog kleuring door de zon die rond deze tijd ondergaat.




Tegen half vijf wordt het al echt donker, dus snel naar mijn warme huis, want hier
woei ik al aardig uit mijn jas. Benieuwd wat het komende nacht en ochtend gaat
doen in het zuiden ( code geel).


8 opmerkingen:

  1. heftig margreet..
    héél heftig...

    wij hebben maar een klein rondje gedaan, en ik moest cuiza vastpinnen: -)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou de bazin van Fleur geen koude kuiten gekregen hebben???
    De paddenstoelen zijn dus tegelijk met de herfstblaadjes verdwenen? Jammer!
    De luchten (met de Canon :) ) zijn fraai.
    Ik ben vandaag niet buiten de deur geweest.
    Ik had nog willen boulen...een welkome afwisseling bij al dat bikwerk, maar helaas...het regende.
    Hier hebben we nog totaal geen last van harde wind.
    Fijne avond nog en groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij hebben we toch aardig wat regen gehad op ons oppasadres in B`drecht.
    Maar je wolkenfoto`s zijn weer prachtig.
    Zonde van die mooie paddestoelen, kunnen ze toch omheen werken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis sunt < dat kon wel eens iemand uit Valkenswirt zijn die dit schrijft :-)
    Prachtige winnende foto en de wolken zijn ook top Margreet
    We hadden geluk in Oberhausen, tussen de buien door zijn we droog aangekomen, en het bleef droog, totdat we weer naar huis gingen :-)

    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och zelfs de honden willen niet lang naar buiten ......
    Mooie winnende foto Margreet.
    Je wolken partijen zien er weer prachtig uit!
    Hier miezerde het en ging later over in regen!

    Ben benieuwd naar morgen waar ze bar en boos weer hebben voorspeld
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je vraagt je af in welk jaargetijde we leven he, maar de winter komt er geloof ik nu aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog gefeliciteerd met de mediafoto margreet gelukkig was zover opgefokt het weer dat er geen storm kwam prachtige foto,s van de wolkenluchten weer anders dan het egale grijze met nat weer ga ik niet echt erop uit en als wisselvallig is blijft de duurste camera thuis groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen