woensdag 6 februari 2013

Mooie wolken vooraf aan carnaval

 
 
Dinsdag fraaie wolkendag.
 
 
Prachtige wolkenluchten.
 
 
Lekker hardloopweer, want fris, maar droog en soms zon.
 


 
Soms dreigend wolkje.
 

 
Na de middag nog mooiere wolken....
 
 
...met zelfs 3 aambeeld wolken op rij. Nog nooit gezien.
Wel viel er een bui, maar dat was de hele dag tussen al dit moois.
 
 
De foto van de hardlopers was op TV bij Omroep Brabant.
 
 
Vanmorgen sneeuw, maar vooral smeltende en natte sneeuw.
 
 
Niks aan eigenlijk.
 
 
Eind van de middag even fotofietsrondje en zag ik deze wolk met de zon !
 
 
Ook nog Jakobsladder, maar geen mooie zonsondergang, want de wolkenvelden kregen
de overhand.
 
 
Eindelijk een das in de Tilburgse carnavalskleuren gekocht. Want fotograferen van de
Kruikenloop op zaterdag, de Opstoet op zondag en de optocht in Alphen op
dinsdag. Het wordt koud dus komt ie goed van pas en kun je laten zien
dat je uit Tilburg komt....en dat is al bijna 38 jaar!
 


6 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat worden we weer verwend qua wolkenluchten, eh! :-))

    heee .. het zag wit bij jou, vanmorgen??
    ze voorspellen nog meer sneeuw, maar of ie gaat blijven liggen, moeten we nog afwachten!

    je gaat dit weekend er niet alleen warmpjes bijlopen, margreet, maar ook nog lekker kleurrijk! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wens ik bij deze alle kruikenzeikers een fijn carnaval 2013. Kleinzoon Viggo zal er op school ook aan meedoen. Je hebt weer mooie foto's geplaatst. Deze keer niet een die favoriet is. Kleed je je wel goed aan a.s. zaterdag als je de kruikenloop vastlegt? Ook groetjes van Mara en voordat ik het vergeet, het exporteren en inporteren van alle data van web-log.nl is gelukt. Ben blij dat ik van Sanoma af ben. Al onze foto's staan trouwens op flickr.com. dus niet bij web-log.nl. Saludos de Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voordat ik het vergeet hoe veel plezier met Carnaval en genietse.
    Doen wij het straks van je foto`s ;-0
    Prachtige wolken heb je weer te pakken gehad.
    Top die 3 aambeelden.
    @ Ik weet niet hoeveel jaar jij logte bij weblog, maar ik had 37kB voor 6 jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Margreet,

    De wolken met een zonnetje bevallen me het meest, de blauwe luchten.
    Maar een zonsondergang of zon in contrast met donkere wolken spreken me ook wel aan.
    Dus je gaar naar de Carnaval. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zijn echt mooie luchten op het moment en het weer is elke vijf minuten anders. Goh heb zulke mooie herinneringen aan jullie optocht. Stond er een paar jaar geleden bij Tilburgse kennissen die tap op straat hadden en hapjes erbij. Supergezellig en ook alle blaasorkesten in de cafe's bij de Heuvel. Zou bijna afreizen naar Tilburg :-)

    BeantwoordenVerwijderen