woensdag 16 september 2015

Vakantie Veluwe 2015 (3)

 
 
Tegen het eind van mijn vakantieweek werd het steeds mooier weer, dus 
op de fiets naar Garderen om daar eindelijk eens het Zandsculpturenfestijn
te zien.

 

 
 
Het was er wel erg druk. Zeker met een paar busladingen bejaarden (hoewel ik daar
ook bij hoor), maar moeilijk met fotograferen.
 

*


Eerst langs wat beelden binnen na de kassa.


*


Buiten de mooie grote zandbeelden. Het thema is eigenlijk Nederland na de Tweede
Wereldoorlog, dus wel een beetje jeugdsentiment.


*


*


*


*


*


De Stones en de Beatles ontbraken ook niet.

 
*

 
*
 

*


*


*

 
*
 

*

 
Leuk om het gezien te hebben. Helaas hebben sommige beelden buiten wel geleden van de
overvloedige regenval van de laatste tijd. Buiten dat was het vooral heel erg
druk en moeilijk fotograferen. Had niet het idee dat er zoveel mensen er op af
komen, maar toch wel genoten en tevreden terug naar de bungalow
gefietst.
 
Wordt vervolgd.
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel heel erg mooi. Ennuhhhh ja ik vergeet ook regelmatig dat ik de zestig al gepasseerd ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes en jammer dat er dan net op jouw tijd busladingen rollators langskomen hè ?
    Maar op de foto`s merk je er niets van...knap werk en reportage

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer eens te zien.
    Een aantal jaren geleden ben ik hier ook geweest met 2 vriendinnen.
    Ik won er toen de hoofdprijs met één van mijn foto's, terwijl het toen ook moeilijk fotograferen was.
    Niet vanwege de drukte, maar vanwege de regen.
    Een van mijn vriendinnen hield voortdurend de paraplu boven mijn hoofd.
    Ik won toen een ballonvaart voor 2 personen :) Hadden ze nu ook weer een fotowedstrijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee Ria.
      Maar vond het leuk om het eindelijk eens te zien, want in 2010 was ik al eens Garderen geweest en toen kon ik het niet vinden. Was toen nog maar net begonnen, dus niet zo bekend, zelfs in het dorp.
      Groetjes

      Verwijderen