zondag 18 oktober 2015

Vakantie Veluwe 2015 (slot)

 
 
Op de laatste dag van mijn vakantieweekje fietste ik naar Strand Horst en dan langs het
water naar Harderwijk.
 
 
Leuke herten op een van de rotondes in het dorp.
 
 
*
 
 
*
 
 
*



*
 
 
Leuk zo'n emmer midden op een rotonde vlakbij Strand Horst.
 
 
*
 

 
*
 

 
Opstartende windsurfer.
 

 
*
 

 
Deze komt juist weer terug.
 
 
Zwaan met jonkies langs het water.
 

 
Beeld langs de A28 die hier vlak langs loopt.


 
 Bij Harderwijk een vrij nieuw beeld in het water voor de vele vliegers die in WO II
in het IJsselmeer storten.
 

 
Uiteraard de Vischpoort weer op de foto gezet.
 

 
*
 

 
Niet lang in Harderwijk gebleven, want was al laat en nog een flink stuk fietsen naar Putten.
 

Soort waterornament met foto's en tijdschriftcovers.
Hier even op een bankje gezeten en dan terug naar de Veluwse Hoevegaarde.
En daar smaakte een koud pilsje wel tot besluit van de vakantie want
de volgende dag weer naar huis.
 

 
 
 
 


 


4 opmerkingen:

  1. Leuk Margreet, vooral dat beeld langs de A28, die zie ik meestal als ik in een auto zit en dan denk ik altijd: dat zou een leuke foto opleveren. Leuk ook die grote emmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan alles komt een eind, ook aan je vakantie. Mooie beelden om thuis van na te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk beeld van de herten.
    Ook de "aangeklede" rotonde kan ik wel waarderen.
    Die zijn over het algemeen heel saai, maar soms zitten er juweeltjes tussen.
    In het buitenland zie je vaak hele mooie exemplaren.
    En het pilsje aan het eind gaat er altijd wel in, hè?
    Ik heb afgelopen vrijdag de laatste dag van de Sallandse Vierdaagse meegelopen en daar gingen aan het eind vele pilsjes doorheen bij de wandelaars. Het leek wel compleet carnaval :)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto`s en elke keer als we langs de A28 rijden, wil ik eens in Harderwijk kijken, komt er maar niet van !!!
    Geniet ik toch bij jou !!

    BeantwoordenVerwijderen