dinsdag 27 september 2016

Vakantie Landal Strand Resort Ouddorp Duin 2016 (4)




Deze ochtend kwam webbie Marjolein Koerselman op bezoek.
Ik was vroeg op dus eerst nog even een rondje onder aan de zeedijk en over
de dijk terug naar het park.

*
Flink omhoog naar de zeedijk ofwel de Dijk van het Flaauwe Werk.
In de verte zie je in de Duinvallei de kraan van de laatste fase van de bouw op het park.
*
Leuk paard, ruiter en hond op de dijk.
Linkse huisje met rieten dak van de 2 is mijn onderkomen gezien vanaf de dijk.
Deze vriendelijke dame, die net op tijd van het strand af is met haar  Friese paard en
 hond, want vanaf 9 uur is het strand tot in de avond verboden voor paarden.
Marjolein komt met een prachtige chrysantenbol aangewandeld en maakt me daar
mee blij. En die staat nu eind september nog volop te bloeien in mijn
Tilburgse tuin.
Lekker buiten op het terras aan de koffie en Marjolein zette ons met haar camera op de foto.
Staan er toch allebei best aardig op.....

Bij het vertrek van Marjolein  nog even een foto.


 Mooi plekje om nog even een foto te maken bij de kreek met de vuurtoren in de verte.

En werd ik ook nog gesnapt.
Een heel gezellige ontmoeting was ten einde, want hierna zeiden we elkaar gedag
op de parkeerplaats.
In de loop van de middag op deze alweer mooie dag nog even naar het strand.
Er is een strandpaviljoen met de naam Paal 10 en waar zou dat nou van komen....
Terug via de weg langs de laatste nieuwbouwfase op het park. Hier heb je nu
helemaal geen last van.
*
Mooie kleurende lucht tegen zonsondergang, maar dat was van korte duur,
dus niet meer naar het strand geweest.


Leuke dag eindigde kleurrijk.


wordt vervolgd

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto-serie weer. En het was inderdaad beregezellig bij je op dat mooie park aan zee. Die foto van paard,hond en vrouw is zo leuk !! Maar je strandfoto's zijn weer top. Dag en nogmaals bedankt voor de gezellige ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een fotoreeks en blog van een hartelijke, prachtige dag, margreet! :-)
    je foto's ademen zoveel schoonheid, zomer en genot uit ..
    prachtig om zien, margreet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zit daar wel heel erg mooi hoor en ook mooi fietsgebied denk ik. Off topic, de klapstuk heb ik al in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je langs kwam Margreet

    heel knappe foto's met een lichte voorkeur voor de zevende..

    ik kij al uit naar het vervolg

    BeantwoordenVerwijderen