donderdag 10 februari 2011

Trainingsrondje slingerdeslang

Nog droog, dus om half 12 op de racefiets gestapt.
Een rondje langs Riel, Gilze en Chaam gereden.
Zomaar mijn neus achterna, dus soms 2 keer op een zelfde
weg uitgekomen, maar wel de andere kant uit, vandaar
slingerdeslang.
Via Riel naar Gilze, waar ik deze fletse lucht fotografeerde.
 Onder Gilze langs richting Chaam.
 Zicht op Chaam met zelfs nog even zon.
 Vlak voor wat eerste druppels in de Chaamse bossen.
Naar huis met wind en bui in de rug maar nog droog thuis.
50,01 km na nog een klein blokje om, om dit
vol te maken!

10 opmerkingen:

  1. lekker tochtje margreet,
    en het was heerlijk toch zo'n frisse neus halen:-)
    vonden wij ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's margreet, ik ben meteen benieuwd naar de camera :-) Jouw oog is natuurlijk bepalend. Groet, Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een knap mooi rondje en 50 km is toch wel heel wat hoor !!
    Mooie plaatjes heb je geschoten
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een lekkere trip, lijkt me.
    Zo te zien, was het knap rustig op de weg.
    Ik heb vandaag weer gebouled, maar wát een verschil met dinsdag, zeg!!!
    Toen zaten we in de zon...☺
    Ik hoop ook, dat we het morgen droog houden.
    Dat is wel zo prettig bij het fotograferen, maar vermaken doen we ons zowiezo wel.
    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeii wel een open landschap Margreet.
    Petje af hoor.
    Fietsen en fliepsen :-)
    Je hebt al weer heel wat kilometers afgelegd!
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat was best een flink tochtje Margreet!
    Prachtige foto's...
    Vanaf dat punt bij Chaam is het wel een beetje bekend, een hele mooie Brabantse omgeving.
    Hangen er al borden " Ronde van Chaam " of was dat in het najaar?
    Ben het even kwijt...leeftijd hé :-)

    Vandaag maar een klein rondje...regen!!
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Margreet,

    Lekker anoloog voortbewegen in deze digitale tijd, het was een mooie dag om te fietsen, morgen regent het weer. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi tochtje en weer lekker km's op de teller.
    Het was inderdaad lekker rustig daar om te fietsen.
    Ondanks het sombere weer heb je toch weer mooie foto's gemaakt.
    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onder natuurfoto's fietsmargreet heb ik een link gemaakt naar jouw site. Hartelijke groet, peter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pittige kilometers margreet maar mooie plekken eens moet ik chaam dit jaar toch ook eens proberen te fietsen 1 x ben ik er geweest lange wegen erna toe net zoals op jou foto,s . het weer is deze foto minder fotogeniek dat bij mijn ook alles rustiger was ook mijn weblog lag stil na al die wolken en nat .hoop dat ook fijne zondag hebt gehad er was even zon .vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen