maandag 29 augustus 2011

Op de grens van zomer en herfst


Natuur is al in herfststemming, maar de meteorologische herfst
begint ook al over 2 dagen!
 Boleten in het bos, maar al jaren ook op een plek in mijn tuin.
Zondagmorgen flinke wind dus deze fietser zoekt de beschutting
van het maïs.
Beestje op de chrysant.
 Buitje in de namiddag.
Zonsondergang. 
 Maandagochtend: een mooie zonnestraal tussen de wolken
Spiegeling in de Oude Leij.

Heel veel wolken in de ochtend, maar heel mooi soms.
De laatste foto was op Omroep Brabant TV.

7 opmerkingen:

  1. jij hebt een mooie serie gemaakt, margreet, op het dunne koord tss de zomer en de herfst. ;-))

    de wolken blijven indrukwekkend, eh?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zijn van die dagen margreet dat je zonder jas eennat vel gaat halen en met jas loopt te zweten:-)
    maar dat ze mooi zijn deze dagen da's zeker
    en die wolken dat blijven altijd weer zulke imposante wonderen om te zien hé, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, maar het gaat me echt veel te snel hoor.
    Als ik dat zo zie is het echt al herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto van de zonsondergang vind ik erg mooi met die zwarte wolken er voor. Vanmiddag eindelijk weer eens even een zonnetje daar waren we echt aan toe. De kinderen hebben huttendorp hier in de wijk en het is één grote modderpoel!
    Ik hoop daar gauw wat op mijn log van te kunnen laten zien maar we zijn nog steeds niet on-line.

    groetjejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is je weer-variatie weer.
    Die wolken blijven mooi en fotogeniek.
    Leuk om je weerverschillen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n regenbui als op je foto hebben we hier net nog gehad ;-(
    Ik wil zo graag naar buiten, heb je maanden 40 uur gewerkt, daarna vakantie en geklust en nu heb ik nog ff vakantie.
    Nu vrees ik dat ik niet gelijk werk vind, maar al zou ik alleen nog maar in mijn wat kunnen doen.
    Je doet ook helemaal geen energie op zo.
    Knap dat je met dit weer tussen de buien nog gaat fietsen.
    Mooie foto's van de wolkenlucht, dat wel.
    Groetjes en gezellige dag verder, ze voorspellen voor vrijdag en zaterdag beter en daarna...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de boteleten wist ik niet de naam ik vondt ze meer op nieuw aardappeltje lijken margreet haha en gelukkig is dit weer zoals op jou foto,s even weg ,wel goed weer gegeven en nog de felecitaties bij omroep brabant ja bij omroep brabant tv hebben ze maand niks van mijn ik heb ze wat straf gegeven groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen