zondag 27 november 2011

Warandeloop: de zondag



De middag begon met motregen.






 De vrouwencross wordt geleid door Adrienne Herzog en zij werd uiteindelijk
winnares.


 Lekker buitje barst los.


De NOS was traditiegetrouw aanwezig. De motard en cameraman zijn gereed voor
de mannencross.


De begeleiders op de mountainbikes ook.

 
Voorstellen van de toppers in de mannencross, zoals Choukoud.

 
Onderweg in de Oude Warande.


Groepje koplopers.


Kleinzoon met opa naar de cross.

Rekken en strekken, dus ook tegen de boom, die met schuimrubber bekleed is.

De koploper.
 
De achtervolgers.


Nederlands crosskampioen Choukoud.





Teleurstelling bij de verliezers. 


 Lopers in de afsluitende trimlopen van 5 of 10 kilometer.


Toeschouwers.


Winnaars naar huis met de prijzen en ik ook.



7 opmerkingen:

  1. Jij misschien niet naar huis met een WL-medaille als 'prijs', maar wel met een mooie serie scherp geobserveerde foto's, Margreet. Met name die van twee voetzolen op het schuimrubber vind ik erg goed geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n fotoverslag van deze wedstrijd. Wat een modderpoel op de foto van de trimloop, lijkt me niet prettig!
    Ik heb gisteren 'diepvries'foto's gemaakt! Maar die komen pas later op mijn log.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer van het weer, maar je verslag is hartverwarmend!
    Wat een variatie heb je daarin aangebracht.
    Leuk detail, die voetzolen tegen de boom!
    Maar ook de hondjes, het meisje, dat met opa mee mocht en de fotograaf op foto 2.
    En na afloop ook nog de winnaars met hun prijzen in de aftocht.
    Dat zijn zaken, die een "normale" sportfotograaf over het hoofd ziet, maar dat zijn juist de smaakmakers vind ik.
    Heel leuk gedaan Margreet.
    Fijne dag en groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie weer Margreet
    Je kwam ogen te kort denk ik :-)
    Er was echt van alles te beleven
    Alles mooi in beeld gebracht, je kan zo de regie overnemen van die NOS mensen :-)

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja wat moet ik zeggen margreet ik sta paf en vindt gewoon top hoe jij dit hebt gefotografveert!! erg mooie sportlog je voelt de spannig de teleurstellingen alles jij zou goede verslaggeefster kunnen zijn !! he samen met de nos bijv ,mijn complimenten hoor en ook deze maandag alvast gefeliciteerd met de mediaprimeurtjes erg mooie ook groetjes corina ze hadden het weer up en down mee ,maar algemeen meevallende want kon ook slechter zijn en dan wordt het echt modderige sport en kwa temperatuur was het ook goed sportweer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij echt een zware loop door de bossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Margreet,

    Een zeer sportief spektakel, jammer van de regen.
    Klein zoon met opa naar de croos, dat is wat ze leuker dan rennen vinden. oma

    BeantwoordenVerwijderen