woensdag 13 juni 2012

Veel wolken



Maandag bewolkt en buiig.


Zo af en toe een drupje.



Even was het mooi blauw met wolken en windveren, maar duurde niet lang.


Dinsdag, dus gisteren, was het saai in de ochtend.



De grote berenklauw met drupjes is alweer groter geworden.


Nevelig.


Weer een buitje.



De straat wordt gerenoveerd. Ze zijn achteraan begonnen met fase 1. Wij zijn
fase 2, dus binnenkort aan de beurt.


Vanmorgen, dus woensdag, fraaie wolkenluchten en soms een zonnetje.


*

 

*


*


Enkele fietsers.

 
 
In de middag raakte het weer bewolkt.
Een beetje toepasselijk op het uiteindelijke resultaat van Oranje vanavond.



 

6 opmerkingen:

  1. bewolkt, grijs, nevelig, koud, ..

    en dan te bedenken dat dit de mooiste en warmste dagen van het jaar moeten zijn? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het wat zonniger, zo te lezen.
    Maar je wolkenluchten en die ene boom is altijd zoooooo mooi.
    Fijne dag, ziet er nu veelbelovend uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig logje margreet,
    de zon komt vast wel hoor, hier is íe al ,
    ik denk dat het helemaal goed gaat komen, al sde bereklauw uit zijn kadopapier is, zit het wel snor:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie Margreet! Sorry maar ik reageer misschien neit zo vaak maar ik zie wel altijd jou foto's op Weerplaza en soms op tv! Momenteel een mooi seizoen om te fietsen en te fotograferen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik geniet van je wolkenlucht foto,s margreet ik weet dat je er ook dol op bent en dat is goed in de foto,s te zien want dat grijs kan ik nooit niet veel van maken hoop dat je niet veel belemmering ondervindt van het oplappen v d straat want als de wolken en zon komen wil je wel weg shotten gr corina

    BeantwoordenVerwijderen