donderdag 5 juli 2012

Vakantie Drenthe (3)



Nog een greep uit de foto's, die ik tijdens het uitstapje met Tiny in het
Veenpark in Barger-Compascuum maakte.


Dit katje mafte gewoon door bij de ingang, terwijl we er bij stonden.


Veel oude machines staan her en der opgesteld.


*


Leuke dingen, maar soms ook wel eens iets te moderne, zoals het Wilde
Havanna-doosje, wat nog heel recent is.


Deze typemachine is wel een echt oud beestje. Ik heb nog bij Schoevers blind leren typen
op een gewone machine, maar gelukkig iets moderner dan dit. Geef mij dan maar
het moderne toetsenbord!


*


Tiny had zo te zien zin in koffie!


*


Kerkje waar vandaag ook echt getrouwd werd.


Het a.s. bruidspaar bij het foto's maken.


*


Houtzagerij.


*


*


Een oorspronkelijk duitse molen, die hier herbouwd is.


Een plaggenhut, die nog net overeind staat.


*


*




*


Bij de ingang lag een kat, maar bij de uitgang liepen ganzen lekker gras te eten.
Heel erg leuk en gezellig om in het Veenpark geweest te zijn samen met Tiny.


7 opmerkingen:

  1. Ha Margreet,

    Leuke foto's, zie wel dingen uit mijn jeugd staan.
    De kat is wel speciaal, zal we hapjes van bezoekers krijgen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De één na laatste foto is voor mij favoriet. Als ik hem van jou in het groot mag ontvangen, zou ik leuk vinden voor mijn verzameling. Bij voorbaat dank.
    Saludos
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig blogje margreet, met mooi bewaarde items,
    doet het altijd goed hé,
    graag gezien, en graag meegelopen met jou,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie serie Margreet. Heel leuk om al die oude dingen weer een keer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende serie van al die oude spullen. Die klompen stonden er al heel lang zo te zien aan de spinnenwebben aan beide kanten ;0)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie Margreet...toch weer andere foto's dan ik, maar was voor mij al de derde keer dat ik er was.
    Je kan zien dat het weer toch nog beter werd, de lucht werd steeds blauwer.
    Was genieten en koffie, ja dat lust ik altijd.
    Had best veel foto's van het bruidspaar en heb een collage gemaakt en naar haar moeder verzonden, die ken ik en was zeer verrast.
    Was een leuke en gezellige dag waar we lekker geklets hebben en dat beetje omrijden was ook wel lachen.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige dag Margreet.
    Prachtig in beeld gebracht en Tiny draait alvast de koffie door de molen LOL
    :)

    BeantwoordenVerwijderen