dinsdag 4 maart 2014

Carnaval 2014 (2)

 
 
Vandaag de 2e helft van de foto's van d'n Opstoet in Kruikenstad.
De beelden spreken voor zich.
 
 
*
 

 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
Veel fotografen, filmers, etc. !!
 

 
*
 
 
*
 
 
En ja hoor: het beeldje voor de Stadsschouwburg heeft weer een flesje bier gekregen!
 

 
Half 5, hoewel de klok half 4 lijkt aan te geven, op weg naar mijn fiets en naar huis.
Een mooie optocht, die kwalitatief veel beter was dan de jaren ervoor!
 
 
 
 
 
 



5 opmerkingen:

  1. Ha ha, twee Suzi zusjes.
    Creatief zijn de mensen wel met de carnaval.
    Wat lief de twee kinderen die confetti verzamelen. Hans

    ot, drank en verkeer gaat zeker niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer genoten bij je van die hele mooie optocht :-)
    Die cupcakemevrouw....prachtig
    En die telefoonheren zijn wel erg aantrekkelijk gepresenteerd :-)
    Maar die 2 kindertjes....smelt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie reeksen over carnaval in Kruikenstad Margreet..

    aan creativiteit geen gebrek...

    de foto van die twee kinderen is bijzonder "schattig"


    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik geniet nog na van deze mooie optocht in jou log margreet
    wat anders allemaal ik heb dat nooit gezien lijkt wel bloemencorso hier de wagens veel werk ,jij ook goed weer de canon het ouwe beesje zou jij zeggen heeft mooie kleuren serie vol bracht haha
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe lang was de optocht wel...ik zie zelfs nr. 120 voorbijkomen!
    De Sushidames zijn heel treffend. Mijn neef is sushi-kok en maakt de mooiste creaties.....
    De trommelende groep zal de stemming er goed ingebracht hebben.
    De dame met de pruik en waaier kan straks zo naar Bathmen komen...zou hier goed passen, denk ik.
    De kinderen doen aan hergebruik van de confetti...aandoenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen