woensdag 25 augustus 2010

Eindelijk rondje racefiets






Bijna 4 weken geleden voor het laatst op de racefiets gereden (Drunense Fietsvierdaagse) door allerlei fysieke ongemakken. Die zijn nog steeds niet over, maar vanmiddag toch een trainingsritje van 50 km en dat ging niet eens zo slecht. Onderweg een paar mooie plaatjes geschoten van wolken, leuke koe en brabantse vlag. Om de km's vol te maken nog een rondje in de buurt erbij, maar dat viel tegen, want overal zijn ze aan de weg aan het werk, dus werd het nog even hobbelen over de Pompstationweg, een echte ouderwetse keienweg!

14 opmerkingen:

  1. hihi .. op zo'n kasseienweg wordt je goed door elkaar gerammeld, eh? :-)))

    ik hoop dat deze tocht van vandaag het begin is van je dagelijkse rondjes, margreet!

    deze is alvast heel mooi geweest!

    je eerste foto lijkt waterloo wel? (maar dat zal ietsiepietsie verder zijn dan 50km, eh?) :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...ik dacht ook al...bij die keitjes zullen je darmen wel aardig door elkaar gerammeld worden ☺
    Ben blij te lezen, dat die 50 km je toch aardig goed bevallen is.
    De koe staat er prachtig op.
    Welterusten.
    Groetjesss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PUZZELTJE: welke foto klopt niet?
    Ik zie pas na een dag dat er eentje per ongeluk niet klopt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal de vlag wel zijn die niet klopt? Ik heb geen idee eigenlijk.
    Wat me wel opvalt is dat die koe zo mager is of verbeeld ik me dat? Wel een goed gevulde uier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer Ank, maar je hebt het niet goed. En dit is een moderne melkkoe. Ja, die zien er helaas zo uit tegenwoordig. Ik zie ook liever een ouderwetse melkkoe, maar het is niet anders.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na 3 pogingen kom je en je foto`s erdoor !!
    Ligt R. te ver weg voor blogspot, wel jammer die hobbels.
    Oh...het waren letterlijk hobbels...brabantse keihobbels :-)
    Maar je wolkenlucht is prachtig
    Dag
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is daar wel te fietsen met die dunne bandjes margreet,
    ik heb in mijn jonge leven een racefiets gehad, maar lag zo tegen de vlakte weet je:-)

    je kiekejes zijn heerlijk om naar te kijken,
    en gisteren was een mooie dag, ik heb vandaag gebruikt om het begijnhof erop te zetten,
    en dat is nu gelukt:-)
    ddel 2 van leuven:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk heb ik je ingehaald!
    Wat kun jij toch sjezen op je racefiets zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een keer reageren.
    Alleen maar om te zien wat ik nu voor een codewoord krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je foto's zijn schitterend en ik vind het stoer dat je ondanks fysieke beperkingen gewoon op je "carbon monster" stapt om toch wat plaatjes te schieten. En ondanks het swat somebere weer, mooie doortekening in de partijen.
    Fijn weekend en groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier was 35 mm gevallen en in Deventer 140 !!
    Dus dat verschilt wel heel erg !!
    Nu laadde de foto`s goed, maar bij meer blogspotters heb ik dat euvel van niet-laden !!
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat fietst niet echt lekker nee.
    Mooie foto's vooral de tweede.
    Gelukkig dat het ff droog was, hier de afgelopen twee dagen niet, wat een weer ;-(
    Ben je al snel beu.
    Fijn dat je toch weer een trainigsrondje hebt kunnen rijden, 50 km goed toch ???
    Prettig weekend en maar duimen voor beter weer
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De pompstationweg ken ik maar al te goed. Waarom staan die bordjes aan de linkerkant van de weg? Huh, je hebt die foto omgeklapt? Puzzeltje opgelost! ;~))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Carbonfire: je hebt het goed geraden of beter gezegd goed gezien. Je kunt het vooral zien als je de foto vergroot want dan staat de tekst in spiegelbeeld! Gelukkig nog een slimmerik die het zag. Door het verkleinen in Paint tik je per ongeluk wel eens spiegelen aan, maar de miniatuurweergave gaf dat niet aan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen