donderdag 16 december 2010

Wolken, grijs, nat en goede wensen

Woensdagmiddag was het ineens mooi met de wolken,
dus snel even omgefietst na de supermarkt.
 Vandaag, donderdag, een donkere en grijze dag.
 De Oude Leij, hier naast het pompstation, mag weer meanderen.
Het paadje ernaast was spiegelglad! Dus lopen in de berm met
de fiets.

 Klein Tilburg, zo heet de weg met de bomen, lijkt
in de nevel te verdwijnen.
 Deze foto was te zien bij Omroep Brabant  op tv met Margot
Ribberink, hoewel ze in de eerste uitzending het weerbericht van
gisteren lieten zien, maar inmiddels heb ik het goeie op internet
gezien!
Ondanks de stakende "posjes" mijn kerstkaarten afgelopen maandagavond
geschreven en dinsdagmiddag naar de TNT-bus in de supermarkt gebracht.
Maar van jullie heb ik niet allemaal een adres of e-mailadres,
dus alvast een welgemeende wens uit mijn 4 modellen voor iedereen.

9 opmerkingen:

  1. hoi margreet, wat een heerlijke serie foto's om naar te kijken, genieten
    mooi dat jij zo'n heerlijk serie kerstkaarten hier neerzet:-)
    mag ik kiezen :-)
    ikkies ze allemaal :-)

    slaap lekker voor straks hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie kaarten, ik pluk die met de rietpluimen er tussen uit, copier hem ;-) en zet hem dan weer terug :-)
    Maar die foto van die bomenrij heeft een dikke pluim verdiend.
    Top
    Dag,
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten laat jij ze ook drukken via vistaprint dat doe ik altijd.
    En alweer je op tv gezien hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bomenrij, Margreet.
    Op deze foto lijkt het ook echt "klein" Tilburg...zo naast die grote boom ☺
    Leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt.
    Ik pik de eerste er tussenuit ☺ ....bedankt!!
    Hier was het vandaag eerst glibberig en glad, later begon het te regenen en dat ging weer over in natte sneeuw.
    Nu ligt er weer een witte laag.
    Toch hebben we vandaag bij Jeu-de-boulen ons kersttoernooi gespeeld...buiten!!
    Het zijn een stelletje taaie rakkers...ik ben de jongste...kun je nagaan!!
    Welterusten voor zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Margreet
    Jij bent ook lekker bezig geweest zie ik :-)
    Het is er wel weer voor.
    Ik heb de kaarten vandaag ( een gedeelte )op de post gedaan.
    De kerstboom staat ook ( ook al vandaag gedaan )
    Gisteren een Kerstreis gehad met de vriendinnen
    Dit is weer een drukke december maand zo als altijd! :-)

    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo ik zie dat het één log is :-)
    De serie hierboven is natuurlijk ook schitterend Margreet.
    En dan ook weer op de tv zie ik, gefeliciteerd!
    Was maar weer zomer dan komen we daar ook weer in de buurt fietsen, heb er wel zin in!!

    Hoe zit dat tegenwoordig met Omroep Brabant houden ze weer een weerfoto wedstrijd?

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto`s Margreet.
    De kerstkaarten zijn schitterend.

    Proficiat met je weerfoto op tv :-)
    Jij fixt maar het weer hè :-))
    Groet :)Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie Margreet! De bovenste is mijn duidelijke favoriet. Weervrouwens moeten op tijd stoppen. Margot was vroeger mijn lieveling, nog meer dan de landelijke kampioene. Nu loop ik er langs.

    Jij de beste wensen en fijne avond.

    Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's ook al was het gisteren een grijze dag, vandaag hier. Maar morgen beloven ze er zon bij.
    Dus nog mooier, want ondanks de overlast is het mooi.
    Leuke kerstcollage's heb je gemaakt, ik kan niet kiezen, vind ze allemaal mooi, maar neem er een met jou erop, een stoere fietster die ons iedere dag mooie weerfoto's bezorgt.
    Daarvoor bedankt, echt heel mooi, vinden ze op tv ook.
    Ik ben ook nog druk met collage's maken, een mens moet toch wat en rust dan tenminste, kan dat maar moeilijk.
    Maar moet, heb vandaag weer nieuw medicijnen gekregen ;-( Is nog niet veel beter dan vorige week, dus niet leuk.
    Maar ik ben nu voor de hele familie bezig met muizenkerstkaarten, zo leuk.
    Allemaal anders, andere muizen ;-)andere onderwerpen, dus 'n persoonlijk tintje eraan.
    Komen er eerdaags ook wel een paar op mijn site.
    Gezellig weekend en groetjes.
    Uitkijken op de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen