zondag 26 december 2010

Tweede kerstdag

Na een aarzelende start kwam de zon goed door op
tweede kerstdag.
Sommige automobilisten zijn hier toch in de problemen geraakt
 Maar lekker om ff te lopen. Die mannen schrikken niet van mij
maar er kwam achter mijn rug een mountainbiker aan.
Soms mooie wolken.
 Eind van de middag toch op de fiets (na lopen in de ochtend)
 om een zonnetje te schieten.
Viel best mee, maar jammergenoeg een wolk.
Na zonsondergang via het Bels Lijntje en Gilzerbaan naar
huis teruggefietst: hier ook gebroken dennenbomen door de
sneeuwlast!
Kerstmis 2010 is voorbij, maar best bijzonder met alweer
sneeuw!

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je deze
    beide Kerstdagen gemaakt Margreet.
    Het was inderdaad weer eens een witte Kerst!
    Als naast de sneeuw ook het zonnetje te voorschijn komt dan is het buiten het dorp
    net een sprookje zo mooi. Je zegt het mooi:
    "als of je in een kerstkaart loopt".
    Maar het zit er bijna weer op!

    Een goede laatste week van 2010!!
    beuzeblaadje

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was gewoon in alle opzichten een geweldige Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie. Je boom is weer heel erg mooi en de groepsfoto van je familie vind ik ook erg leuk.

    groetjes, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi was het zeker, ook al heb ik verder niks gezien dan mijn tuin.
    Kan nu mooi even genieten van je foto;s.
    Zo is er wel te fietsen natuurlijk op die schone fietspaden.
    Toch lekker om er even op uit te gaan.
    2 de kerstdag was hier een stuk minder mooi, geen zon erbij.
    Vandaag is het hier volop aan het dooien, af en toe een hoop sneeuw van het dak, zal nog wel even duren eer de tuin sneeuwvrij is.
    Mooie foto met de zonsondergang.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zeker prachtig, maar nu mag het over zijn.
    Wij hebben nu wel genoeg sneeuw gezien.
    Al zijn de foto's weer super mooi!!
    Maar we willen koersen....

    Ik heb vanmorgen eerst 3 kwartier gelopen met de fiets in de hand, en daarna kon ik eindelijk weer eens fietsen op een schoon pad.
    Een verademing!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstfoto's heb je weer gemaakt.
    Ja...deze dagen kun je zomaar de kerstkaarten voor volgend jaar "schieten", hè?
    Hier hadden we 2e kerstdag grondmist toen de zon doorkwam en dat leverde ook hele mooie plaatjes op.
    Nu is het behoorlijk grauw, maar ik ga toch proberen om te "boulen" vanmiddag.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen