vrijdag 28 oktober 2011

Zonnig rondje vrijdag



Veel kleine wolkjes, maar ook een groot wolkenveld wat de zon hinderde
bij opkomst.



Bleef nog lang bewolkt, maar dat interesseert die koe niet: lekker grazen.




De zon komt er aan.


En ze is er bijna want wolkjes aan de rand worden helemaal wit.


In de middag nog een rondje racefiets over mijn bekende rondje Chaam gedaan.
Prachtige herfstkleuren en heerlijk zonnig, bijna warm.






Doe me nog maar een paar van deze dagen...!
Webbies een fijn weekend.

Opgelet : Ik krijg steeds mailtjes dat ik een reactie op een blog op mijn oude blog bij Web-log.nl moet moderaten. Ik heb nooit die functie ingesteld gehad. Ik vertrouw het helemaal niet, dus denk dat er ergens mensen zitten, die iets in je computer willen gaan doen. Weggooien dus!





6 opmerkingen:

  1. was moeilijke zonsopkomst margreet ik heb express niet gedaan omdat zo lang duurde maar jij prima vastgelegd want zo gebeurde het hier ook ,en wat een prachtweer he kan niet op de warmte mmm, ik geniet ook in volle tuigen de herfstkleuren op je foto komen tot ze recht en nu met dit weer kunnen we extra van genieten ,mooie foto,s margreet en ik wens jou dan ook een heerlijk geniet weekeinde toe geniet ervan groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook hier in Drenthe een heerlijke (warme) dag!Ook jou herfstfotos zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een zalige wolkjes margreet,
    ik heb er erg van genoten :-)

    een heerlijk weekend wens ik jou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hééé dat heb ik gisteren ook binnen gekregen.
    Van die Web-log...ik vertrouwde het en heb het geopend in mijn hotmail.
    Maar ik kon nog steeds niet op de site, hoop nu maar dat ik geen virus opgelopen heb :-0

    Dat was weer een schitterend ritje in Chaam.
    Wat boffen we toch in Brabant met zo'n mooie landschappen
    Prachtige foto's,altijd leuk om weer bekende plekjes terug te zien

    Fijn Weekend
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, warm was het zeker!
    zelfs de avonden zijn heerlijk warm? :-D

    jij hebt de zonsopkomst weer heel mooi gevangen, margreet!!

    kun jij je link bij reakties ff nakijken, want die klopt volgens mij niet?

    fijn weekend, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een heel goed weekend, er is zoveel moois te zien in de herfst! Groetjes, Peter

    BeantwoordenVerwijderen