woensdag 21 december 2011

Toch een mooi dagje...!




Weer niet geweldig, maar dat maakt de reiger niks uit!


Kon hem net fliepsen voordat hij door de buren werd weggejaagd en ik ook had
gedaan na de foto, want die hebben een leuke vijver met vissen !

 
Leuk om die reiger toch in het weerbericht bij EditieNL op RTL4 te zien.


Lekker grijs vanmorgen met wat gespetter.....


.....maar ook even een knipoog van de zon.


En zowaar weer eens bij Omroep Brabant TV.


Soms schoof de zon langs en liet zich een beetje zien door de dunne bewolking.
Helaas nog wat saaie dagen voor de boeg, maar maak er wat van!
En met de kerst zou de zon soms zomaar kunnen schijnen.



9 opmerkingen:

  1. Wat goed van je twee foto's van jou op de tv gebruikt. Die bij editie NL hebben wij gezien, maar legden niet zo snel de link naar fietsmargreet. Nu dus wel in het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Zo, je hebt vandaag goed gescoord, dat is wel een goed gevoel lijkt me. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij omroep brabant liggen ze ongeduldig te wachten tot je foto's binnenrollen, margreet, da's duidelijk! :-))

    't zijn dan ook heerlijke beelden, ondanks het sombere weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo alweer in de prijzen gevallen Margreet :-)
    Leuk hoor, je stuurt ook altijd in, weer of geen weer, dan verdien je het ook!!
    Ik moet ook regelmatig een reiger weg jagen bij de buren,Maar sinds kort ook de kat van andere buren, want die komt zijn maaltje vogels uit mijn tuin halen,en dat kan ik niet toelaten natuurlijk!

    Fijne dag nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd margreet de reigerfoto kan ik nu zo zien en we maken er wat van he je ziet zelfs met reigerfoto lukt het en nog mooie knipoogje v d zon en van mijn haha groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je 2 keer in de prijzen viel :-)
    Ook een erge leuke foto van die reiger en de zonneglimlach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die reiger, "n super foto Margreet...

    en een knipoog van de zon, zouden we nu zelfs kunnen gebruiken


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een brutaal koppie heeft die reiger, Margreet.
    En dat vond Peter Timofeeff natuurlijk ook.
    Leuk hoor en zelfs ook weer bij Omroep Brabant gescoord.
    Die knipoog heb ik hier niet gezien gisteren, maar het werd voor mij dus wel een zonnige dag, omdat ik weer naar huis mocht :)
    Nog heel erg bedankt voor je lieve kaart en Kerstwens.
    Mijn kaarten zijn vandaag pas op de bus gegaan.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Margreet twee foto`s op een dag.
    Super !!
    :-))
    Aly

    BeantwoordenVerwijderen