woensdag 22 juni 2011

Nog wat uit mijn blogarchief

Nog even wat uit mijn blogarchief waar ik nog in kan, want dat
is ofline. Maar ze geven het weer wel aardig weer van nu.
Beginfoto op deze blog (juli 2010), maar na een lekkere bui
vandaag nog heel actueel!
Ook vandaag veel wolken en soms zon,
Dit soort luchten waren de afgelopen dagen ook te zien.
 En zoiets zag ik nog vanavond.
En ja een hoosbui zoals een paar dagen geleden was er ook aan
het eind van de middag. Een al zieke boom waaide aan het eind
van de straat zelfs om!
(dit zijn dus archiefoto's van mijn weblog waar ik nog bij kan)

12 opmerkingen:

  1. ach weet je margreet....
    ik heb vanmiddag in de regen gelopen en heb erv an genoten ,
    zalig,
    veel mensen houden er niet van, maar mij maakt het echt niet uit,
    je ziet het leven weer eens héél anders,
    bovendie is de natuur super dankbaar voor het water, want die had het nodig en dan moet je je zelf vergeten hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. marjolein vh pl22 juni 2011 om 22:42

    Dan heeft het bij jullie goed gespookt !
    Hier was het wel afwisselend, maar met 1/2 mm regen. De was was buiten droog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet echt leuk dit weer he.

    Off topic, De Lakenfeesten barsten morgen los.
    Wel logs op onregelmatige tijden maar geen tijd voor reacties, na maandag is het leven hopelijk weer normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het weer zorgt in elk geval wel voor veel afwisseling.
    Begin volgende week verwachten ze zelfs een paar tropische dagen.
    Dus dat wordt goed insmeren tijdens het fietsen, Margreet.
    Veel plezier.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was gisteren nat geworden
    Ik ben vandaag nat geworden :-)
    Ja zo plaats je het weer goed in beeld!
    Maar het gaat mooi weer worden Margreet, je krijgt wat je verdiend..
    Mooie foto's!!

    Maak er maar iets moois van in Drenthe :-)
    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze geven ook het weerbeeld van nu weer margreet .nog bedankt voor je reactie bij me weblog .alles komt goed margreet ,eerst lekker vakatie en genieten daar in drenthe lekker rusten relaxen en genieten van alles en fris met nieuwe pc tegemoet weer en verse vakantiefoto,s .veel groetjes corina en alle goeds voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. NIet ze zien dat de foto's uit je archeif komne, had ze ook vandaag kunnen nemen, hier ook plensbuien en dan weer even zon.
    En een moie lucht zie ik nu nog als ik buiten kijk.
    Gezellige vakantie en tot blogs.
    Word wel heel warm de komende week zegt men, eerst zien en voelen hoor ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. marjolein vh pl27 juni 2011 om 11:45

    Veel plezier en je boft met het weer tot nu toe !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik mail je vanavond!!

    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. computerproblemen?

    altijd vervelend...

    gelukkig is er je archief

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was je uit het oog verloren maar heb je site weer teug gevonden. ;-)
    Heb weer genoten van de prachtige landschapsfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog steeds pc problemen, margreet??

    ik hoop dat ze voorbij zijn en jij ligt te genieten van een mooie vakantie?

    fijn weekend, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen