woensdag 8 februari 2012

Van zonnig naar bewolkt




Maandagmiddag nog zo helder en zonnig.
De eerste 2 foto's zijn nog van gisteren in de Loonse en Drunense Duinen.


*


Wat een verschil met vandaag, want na een zonnige start een nogal bewolkte middag.


Met de auto naar Riel gereden om te wandelen. Auto moet lopen, dus ik ook!
Begonnen bij het Riels Hoefke bij de boswachterswoning.


De boswachter was aan het werk.


Donkere lucht met wat kleur boven de horizon.
Dit was halverwege de middag.


Riels Laag.


Niet te zien op de foto, maar motsneeuw dwarrelt neer.


De zon komt wel terug, maar niet echt helder meer.


*


Het was heel stil vanmiddag en na 3 kwartier vond ik het ook wel welletjes.



7 opmerkingen:

  1. Mooie winterse serie weer Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige wandeling margreet,
    koud maar mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je auto moet rijden, genieten wij mee van je mooie rondjes.
    SSchitterende winterfoto`s weer.
    Hier was het gisteren de hele dag zonnig.
    Maar nu komt de bewolking dik opzetten (zie je morgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrr het is dan een stuk kouder zonder zon hè...
    Je laat ons wel weer mooie winterse plaatjes zien.
    Ik hield het gisteren na een uurtje voor gezien. ,)
    koud...
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb van het weer gisteren niet zo heel veel meegekregen, ben niet buiten geweest :(
    Moest helpen met klussen....
    Vanmiddag ben ik er wel weer op uit gegaan naar de plaatselijke ijsbaan.
    Heb daar nog weer leuke plaatjes geschoten.
    Het was zonnig, maar er stond een ijskoude wind...brrr.
    Ik hield het gauw voor gezien.
    Het is een stuk aangenamer om achter mijn pc-tje met jouw mee te wandelen :)
    Die eerste 2 foto's zijn werkelijk sprankelend en bij de andere mooie landschappen komt je de kou tegemoet.
    Er is toch wel veel natuur in de naaste omgeving van Tilburg, hè?
    Ik ben benieuwd, waar je ons morgen weer op trakteert.
    Groetjes en een fijne avond, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die wind van vandaag was ook al niet al te plezierig Margreet
    En gistere,zonder zon, was ook al niet zo gezellig
    Deed me vroeger niets, als ik maar buiten was.
    Maar nu vind ik het heerlijk om met boek bij de verwarming te vertoeven :-)

    Je hebt er toch weer een mooie serie van kunnen maken.
    Mooie foto's!
    En nu maar duimen dat al die kou niet voor niets is geweest
    En dat de Elfstedentocht door gaat!!!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fraaie fotogebieden laat je zien margreet daar bij jouw beurt .ik denk dat we bewolkt weer niet meer zo gewend zijn want wat zonuren al in februari en dat merk je nu al goed buiten zeker met de sneeuw nog en helder weer en dan maar gauw warm binnen he groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen