vrijdag 15 oktober 2010

Wisselvallig






Te laat vandaag voor het kleine veldje maïs, want is ineens al verdwenen in de hakselaar! Als ik me omdraai zie ik mooie windveren in de lucht boven het viaduct over het Bels Lijntje (fietspad). De dag begon bewolkt, maar het was een uurtje of twee best aardig weer, waar de foto's met weliswaar al wolkenvelden uit het noordwesten in aantocht van getuigen. Hier trok het rond de middag helemaal dicht en ging het regenen en dat doet het nog steeds. Maar toch een voorspelling met een fris zonnetje in het weekend, dus kunnen we naar buiten. En na nog wat nachtvorst zullen de bladeren nog harder vallen!

6 opmerkingen:

  1. het is daarom margreet dat we voor morgen maar een bijzonder wandeling op ons plan hebben staan.....
    :-)
    heerlijk, vandaag waren we mooi voor de regen thuis, genieten was het wel hé,

    morgen weer, en zondag ook,

    fijne avond en weekend wens ik jou margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die windveren in de lucht.
    Mooie fietspad ook, heerlijk nog om te fietsen.
    Vanmiddag terug in de regen idd ,maar de voorspellingen voor zondag zijn goed.
    Met jas aan dan wel,maar das niet erg als de zon zich maar laat zien.
    lat de bladeren maar vallen hoor, zie ik de vogels beter ;-)
    En het net zit over de vijver, maar heb nog wat mooie acers die nog mooi gaan verkleuren.

    Gezellig weekend en groetjes.
    Vanmiddag zaten er twee gaaien, nog niet op de foto gekregen.
    Je hoort ze idd wel.
    Ik neem de foto's vanachter het raam en kon nu idd dichtbij de raam gaan staan, de pinda's waren te lekker denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't gaat blijkbaar snel bij jullie met het binnenhalen vd maïs, margreet?

    't was vandaag een heel mooi fietsweertje!
    't is pas in de late namiddag dat het hier beginnen zeveren is?

    ik wens je een zonnig en kleurrijk weekend, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt nu echt herfst maar ook opeens erg koud voor de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heerlijke serie. Foto 4 is qua compositie en kleubeheer mijn favoriet, mooi ook dat srijklicht in die foto. Je bent zowel een natuurfotograaf, als fotojournaliste.

    Fijn weekend, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben we toch mooie luchten hier in nederland.
    Het is wisselvallig deze periode, maar ik vind het niet erg hoor.
    Zoveel mooie kleuren nu te zien.

    BeantwoordenVerwijderen