donderdag 6 januari 2011

Niet gewonnen

Vanavond was de uitslag van de wedstrijd voor de mooiste weerfoto 2010 bij RTL, maar ik ben niet in de prijzen gevallen.
 De selectie door de vakjury: Helga van Leur, weervrouw en Jan
Vermeer, natuurfotograaf. Rechtsboven bekijkt men mijn foto, die
volgens mij als nummer 7 afvalt.
De winnende foto gekozen door de vakjury is een fraaie winter-
foto van de de papierophaler op de bakfiets in een sneeuwstorm,
gemaakt door Lou Winter uit Uitgeest.
De publieksprijs is gewonnen door Harmen Wolthuis uit Stavoren,
die een foto maakte van de haven met een onweersbui.
Beiden zijn winnaars met een fraaie foto en ook van hieruit
proficiat met de prijs!
Maar ik ben toch trots dat mijn foto uit zovelen is genomineerd
en niet als eerste afviel. En best spannend !

12 opmerkingen:

  1. da's zeker, margreet,
    niet winnen is soms de beste prijs die je krijgen kunt,
    ik ben weg van je foto.
    als dat een troost mag zijn...

    lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En óf je trots mag zijn Margreet...het is een schitterende foto.
    De winnaar volgens de vakjury had zijn naam wel mee hè met zo'n winters tafereel.
    En de havenfoto met al die bliksemflitsen is ook een terechte publiekswinnaar.
    @ De reigers en aalscholvers hebben hier nog niet zo'n honger geleden, hoor.
    De Schipbeek vriest zelden dicht omdat het stromend water is.
    Daarom komen hier ook zoveel vogels overwinteren, zoals ganzen en allerlei soorten eenden.
    Er is hier inderdaad gestrooid...ik vraag me alleen af waarmee, want het heeft nog niet geholpen :(
    Het moet wel een héél hardnekkige laag ijs zijn!!
    Fijne dag...hier is het wat mistig.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, dat jij tussen al die foto`s toch maar even naar boven komt borrelen.
    Plaats 7 is niet niks
    Je foto is knap mooi
    Fijn weekend en kan je al overal fietsen ?
    m vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je als zevende uit alle opgezonden foto's eindigd dan is dit zeer zeker een ereplaats te noemen.
    De eerste plaats is afhankelijk van de smaak, en die is erg persoonlijk, van de personen die de keuze bepalen.
    Dat wil niet zeggen dat jou foto daar voor onder doet.
    Een zevende plaats is dan ook echt een welgemeende felicitatie waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag best trots zijn op je foto Margreet.
    Het is maar net hoe je naar de foto kijkt en hoe je stemming is.
    Mijn stem had je! Ik heb zelfs geprobeert vaker te stemmen maar dat lukte helaas niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag zeker trots zijn Margreet, ik weet zeker dat jou ook eens de eer te beurt zal vallen!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag trots zijn op je inzending Margreet.
    En plaats 7 is een felicitatie waard.
    Je was er maar mooi bij de nominatie`s
    Dat is al een prijs
    Super hoor.
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent ook terecht bij d genomineerden hoor! de winnende foto spreekt mij niet aan maar de foto uit Stavoren is erg goed. Blijf doorgaan!!! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk mag je er trots op zijn Margreet!
    Het was ook een super mooie foto.
    Alsnog gefeliciteerd met de nominatie, want dat alleen al is een erkenning.

    Heel sportief dat je toch de winnende foto's hebt geplaatst.
    Het is een leuk logje geworden!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toch heb je gewonnen, margreet, al ben je niet bij de eersten!!

    jouw foto is adembenemendmooi!!

    ik ben trots op je!! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de zevende plaats ook heel mooi.
    Je foto trouwens ook, die uit Stavoren is ook wel top vind ik. Echt zo'n geluksfoto.
    Op het juiste moment geklikt.
    Vind dat je uit zoveel foto's genomineerd was ook klasse.
    Zullen vast nog wel meer wedstijden komen.
    Dus lekker weerfoto's blijven maken, kunnen wij blijven genieten.
    Gezellig weekend verder en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide winnaars zijn terechte winnaars naar mijn mening maar dat wil niet zeggen dat jouw foto er voor onder doet, die had wat mij betreft ook een terechte winnaar geweest want het is ook een prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen