zondag 8 april 2012

Paaszondag

Mooie Paaszondag.


*


*


*


*


*



Morgen regen....?


8 opmerkingen:

  1. zo blauw hé margreet, koud en blauw en mooi, stralend noemen ze dat en dat doen jouw foto's:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was idd een prachtige rustige zonnige zondagmorgen.
    Mooi is je bovenste foto kan zo als poster in een garage hangen :-)
    Nu hangt het erom :-0

    Was in Kennermerland, waar moeders woont en de bollenvelden waren zoooooo mooi en rustig op de weg en raad eens...geen fototestel ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier was het bewolkt maar gelukkig overdag wel droog.
    Over vandaag zal ik het maar niet hebben, ben net weer opgedroogd nadat ik de hond uitgelaten heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige wolken hè? leuke fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je voor die eerste foto in de greppel gelegen?
    Hij is in elk geval schitterend!!!
    Hier was het zondag ook mooi. Pas na het paasvuur begon het een beetje te druppelen.
    Kon niet mooier. Ik denk, dat het nu nog ligt te smeulen...zoiets gaat altijd lang door.
    Prachtige luchtfoto's weer en de bomen zijn bij jou al wat groener dan hier.
    Dat is goed te zien op de foto met de prachtige lijnen van de akker.
    Ik hoop, dat het vandaag nog droog wordt, dan kan ik vanmiddag boulen.
    Ik heb vorige week bij het Paastoernooi, samen met mijn maatje, de eerste prijs in de wacht gesleept.
    Als je het leuk vindt, kijk dan maar eens op http://www.jeudebdevijfhoek.nl
    bij Nieuws en in de Fotogalerie.
    Groetjesssss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die hebben we gehad Margreet...

    en dat had men bij ons zeker niet voorspeld Margreet....

    schitterend camera standpunt bij de eerste foto..

    en ook die wolkjes zijn prachtig...

    vandaag was jammer genoeg nat en vrij fris

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit was ongetwijfeld 1e Paasdag toen was het hier
    ook stralend weer. Maar toen waren de kinderen allemaal
    thuis en dan ga ik niet weg. Het was beslist een heerlijke
    fietsdag. Dat fietsen konden we helaas de 2e Paasdag hier wel
    vergeten want doen hadden we één lange regenbui :-( En ik ben
    nu eenmaal een "mooiweerfietster".... Jij dan stap je ook wel op
    als het pleurt????
    Ik vind je bovenste foto super Margreet!

    Ajuuuus,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was in Brabant, we hebben zo'n auto. Maar we waren het niet ;-)Moi standpunt waaruit je de foto genomen hebt.
    Toen was het nog redelijk weer, gisteren van zuid naar noord gereden in een regenbui, vreselijk vind ik dat.Volgens mij komt er nog veel meer regen, heb zo'n last van al mijn botjes ;-(
    Groetjes en fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen