zondag 15 april 2012

Sportieve zondag




Vandaag een sportieve zondag, want Marathon Rotterdam en Amstel Gold Race op tv.
Maar ook "gewone" sporters waren actief op deze sombere kille zondag.


*


*


Prima hardloopweer.


*


Wat apart model skeelers.


Ik zie bordjes voor een mtb-tocht, maar er blijkt ook een wegroute te zijn en zowaar zie ik
de blauwe TCT'93-truitjes van mijn fietsclub aankomen.
Jetske en Walter met de kids deden ook mee.
Wist dit niet, want anders zeker meegedaan, temeer daar de opbrengst voor
Alpe d'HuZes is.


*



Dreigende wolken waaruit wat spetters vielen. De zon de gehele dag niet gezien en
met maar goed 9 graden een kille dag.
Naar huis en lekker sport kijken op tv!




9 opmerkingen:

  1. als je het maar naar je zin hebt margreet,
    middein de amstel gold belanden is ook net je dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Heb weinig van het buiten gebeuren mee gekregen, door een griepje, als of ik door een tunnel ging. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Margreet. Zo te zien kon je beter bij de tv zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De sportieve zondag was voor ons, samen op de bank, Amstel Gold Race kijken, stoomtrein ZLSM zien voorbij komen, glaasjes wijn met eigen gemaakte tapas. Heeeeeeerlijke zondag.
    Grtz Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan je wolken haast aanraken, margreet! ;-))

    ondanks het grijze, weet jij toch kleur te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, er was idd genoeg sport op de tv te zien.
    `Andere` skeelers dan anders hè, mevrouw skeelt naast haar schoenen lijkt wel :-)
    Grappig gezicht die `meerijders` achter de race- of mountainbikefiets.
    In Rotterdam was het ook grijs en hier aan de kust toch l.bewolkt, maar wel erg koud door die harde wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie sportieve foto,s margreet ik had niet zo zin in foto,s gisteren .ik zag wel glimpen van de zon en morgens meer maar binnen was lekker warm jij niks gemist zo vandaag was beter en mooier weer daarvoor alvast proficat bij omroep brabant gr corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb afgelopen weekend alleen de plaatselijke sportievelingen in beweging gezien en dat waren er heel veel.
    Ben dus niet aan tv kijken toegekomen.
    Ik heb nu zo'n beetje vierkante ogen van alle foto's, die vandaag de revue gepasseerd zijn, zowel van het wandelen als van de Schipbeeksurvival.
    Wat was het gisteren koud, zeg!!! Er stond een stevige koude wind.
    We zagen bij de survival een deelnemer, die stond met z'n hele lichaam te schudden...zo koud had hij het.
    Wat een vreemde skeelers, zeg! Ik kan me niet voorstellen, dat dit makkelijk rijdt.
    Het fietsende gezin is leuk om te zien, zoals het jouw weg kruist.
    Jammer, dat je niet wist, dat deze tocht er was.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer prachtige beelden van sportieve mensen Margreet.

    Het was mij echt te koud! Brrr..
    Alleen even naar de brink van Annen geweest en lavendel plantjes gekocht.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen