donderdag 3 maart 2011

Loonse en Drunense Duinen (1)

Na de pech van gisteren met de auto vandaag naar de Loonse en
Drunense Duinen gereden.

 Eerst vanaf de Loonse kant bij Bosch en Duin over het
gebied gelopen waar ook de honden mogen hollen.
Maar er is ook een route voor de mountainbikers.
Heerlijk weer om te wandelen.
 Ook ruiters hebben hun eigen pad.
 Na het wandelen is het goed rusten aan de Udenhoutse kant op het
terras van De Rustende Jager aan de rand van de duinen
met een bakje koffie!
 Eindelijk weer eens bij RTL4 !
Een uitspanning met een terras lekker in de zon. De koffie smaakte
mij prima. En heel leuk ze hebben nog steeds echte
suikerzakjes!

8 opmerkingen:

  1. prachtige plek om te zitten en te genieten van alles om je heen margreet,

    gohh dat is lang geleden, ik woonde in den bosch en toen....
    toen kwam ik daar wel :-)

    wat een heerlijke herinneringen..
    zalig...
    ik ga als een blij en gelukkig mens naar bed...
    dank.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt warempel wel zomer op jouw foto's.
    Zo heerlijk zonnig en een schitterende blauwe lucht!!!! Ik weet echter, dat het behoorlijk koud was...dus schijn bedriegt!
    Wel weer leuk, dat Peter Timofeeff jouw terrasfoto heeft uitgezocht ☺
    En vertel eens eerlijk...heb je alleen koffie gedronken of heb je je tanden ook in een Udenhoutse Broeder gezet ???
    Slaap lekker zo...groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Margreet, ten eerste namens mij en mijn moeder, een leuke log weer. De Duinen liggen er al weer mooi bij zo vroeg in het jaar.
    Als je de Heilige Eik wil bezoeken kun je het beste vanuit Moergestel de Oirschotseweg richting Spoordonk nemen totdat je bij knooppunt 8 komt. Dan ga je richting knooppunt 23. Je gaat dat over het viaduct de A58 over en dan neem je de eerste afslag naar rechts, als je die weg 500 meter blijft volgen kun je hem niet missen. Groetjes Jeroen (en Sien).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtige dag margreet met mooie weerfoto,s over wel prachtig gebied zie ik ben zo blij voor je en ik zegt dan ook gefeliciteerd margreet bij rtl terecht en eindelijk weer eens erbij iemand die de foto,s ook puur en natuurlijk uit de natuur haalt .de zon schijnt margreet kopje omhoog ,fijn weekeinde en ziet blijven shotten he vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een heerlijke lentefoto's maar volgens mij was het toch wel koud.
    Hier tenminste wel, brrr..3 graden en een vervelende koude noordoostenwind!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit, prachtig gebied, ken het niet,maar doet me denken aan de Kalmhoutse heide.
    Was zeker goed toeven op het terras, heerlijk Een hobby van ons terrasjes bezoeken, de tijd komt weer.
    Leuk je foto weer op tv.
    Gezellig weekend.

    O.T voelt even anders zonder gips, maar voelt goed. Met krukken als steun zal ik snel weer goed uit de voeten kunnen.
    Heb vanmiddag genoten van een voetbad :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste 2 foto's lijken wel aan een tropisch strand genomen; heel mooi hoor. Je hebt je qua sfeer weer flink uitgeleefd.
    Ik zie Peter trouwens toch nog steeds liever met snor.
    Mooie serie Margreet.

    Goed weekend, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen