zaterdag 19 maart 2011

Zonnige zaterdag

Vanmorgen weer eens de zonsopgang gaan fotograferen.

 En dat was de moeite waard door de soms wat donkere
dunne bewolking.


 Snel werd de zon fel zoals hier langs de A58 en de Keistoep.

 Soms nog nevelig en heel nat, maar er is weer 10 mm in
het afgelopen etmaal gevallen.
 Strijklicht langs de mooie berkenstammen naast
het Bels Lijntje.
 Eind van de ochtend stralend zonnig op de Japanse sierkwee
met opdrogende druppels.
Zwanenzang van de tulpen in de middag. Waren heel mooi maar
de schoonheid is bijna voorbij.

7 opmerkingen:

  1. zwanenzang van de tulpen in de namiddag.....

    margret wat zeg je dat mooi:-)

    het was een "zalige dag"en morgen weer zo een, en dan is het overmorgen officieel lente en kroon ik jou lente koningin:-)

    heerlijk hé.
    mag je nog meer van die mooie zinneen maken :-)

    maak er een fijne avond van hé,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige zonsopkomst, die heb ik hier niet gezien want vanmorgen was het eerst mistig maar al gauw brak de zon door en ik ben dan ook vandaag voor het eerst weer even er op uit getrokken om foto's te maken, het was genieten van het zonnetje.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een spannende zonsopkomst zo margreet echt genieten ik was ook fel vandaag jij ook genoten ik zie het aan je foto,s een en al vrolijkheid en lentetaferelen ,mooie avond nog de volle maan schijnt margreet en voor morgen fijne zonnige zondag groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mss nog wat bewolking bij de zonsopkomst, margreet, maar die was snel verdwenen, eh? :-))

    heerlijke foto's heb je weer gemaakt van deze stralende dag!
    morgen weer? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gefotografeerd!
    de Japanse sierkwee is een plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, die kleuren in de lucht! Ik lag op dat uur nog lekker in mijn bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de lente dan ook wel meteen te pakken! Mooie serie hoor.
    gfroetjes, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen