woensdag 23 maart 2011

Mist, zon en fietsen

Woensdag begint mistig.
Aspergebedden in Riel in de mist met eerste zon.
Mist en zon.
 Druk op de weg met ook al de loonwerkers op pad.
Spinnen gaan overstoorbaar hun gang en maken er weer iets
moois van met hun webben.
Links boven, weer een kalfje erbij, maar was erg ver weg.
De kudde gaat gewoon zijn weg naar het grote grasland.
 Vanmiddag een rondje racefiets (43 km) in het zonnetje en
was genieten met het lenteweer.
En mijn "boompje" in de avondgloed nadat de zon verdwenen
was als een mooie afsluiting van de dag.

8 opmerkingen:

  1. een prachtige dag margreet ..
    werkelijk een sprookje gelijk, en morgen weer hé,
    geniet het maar van het kan niet op.....

    zoveel jaar geleden regende het tranen met tuiten....
    maar nu...
    nu is het lente....

    maak er een fijne avond van hé,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was genieten voor jouw vanmorgen margreet mist maar wel oppassen he hier ook drukkig al zijn we vroeg ,hun ook vroeger nu met mooie weer wat prachtig zag dat ook de kleuren strepen met jou boom en lief met de kalfjes ,morgen weer zo,n dag margreet we worden verwend vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dichte mist, margreet?

    mama bewaakt haar kalfje goed? :-))

    we hebben weer een heerlijke lentedag gekregen, eh?
    morgen weer eentje?

    veel plezier, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was het ook mistig gisterochtend, maar ik had een afspraak, dus geen tijd om dat te fotograferen.
    Dat fotograferen heb ik 's-middags ruimschoots ingehaald, hoor ☺
    Met dat mooie weer MOET ik eruit *lol*
    Die kudde bij jou vind ik zo leuk, hè!
    Maar ook je mistfoto's zijn weer plaatjes!!
    De takken van je boom steken nu nog mooi af tegen de rode lucht...het zal niet lang meer duren en dan zitten ze weer volop in blad.
    Ik ga vandaag eens even bij een bloesemboom kijken, die gisteren op springen stond...☺
    Maak vandaag nog maar een lekker fietsrondje, Margreet.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom je weer eens bezoeken.
    En wat zie ik? Nevel.
    Maar gelukkig krijgt de zon weer meer kracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de eerste foto's raakte ik tot op het bot bevroren. Maar het werd allengs warme in je reportage. Heel mooi allemaal, met als topper je boompje in de zonsondergang.

    Fijne avond en groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je viel weer in de prijzen zag ik in je vorige log Margreet.
    Gefeliciteerd!!
    Ook dit is weer een schitterende serie, met alle weer elementen :-)
    Heel mooi de web foto.
    En de colages zijn ook super mooi!!

    Vandaag was het wat beter ( klein rondje )
    Ook ga ik vanaf vandaag een nieuw zadel proberen
    Na bijna 1500 km zat het nog steeds niet optimaal
    Morgen een grote ronden, dan kan ik er wellicht iets meet over zeggen
    Wel balen, weer wennen aan een zadel
    Maar goed, even uitproberen kan geen kwaad.

    Fijne fietsdag morgen
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke dag Margreet...
    Begon koud en nevelig maar de zon heeft gewonnen.
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen