donderdag 19 mei 2011

Allerlei

Wat foto's van de afgelopen dagen.
 Actuele weerfoto bij Meteo Consult.
 Bij Meteo Consult in Weerfoto's in het nieuws.
 Eh....nieuwsgierig..?
 Bij Jan Versteegt dagfoto maar was mooi met de spiegelingen.
Donderdagmorgen: een foto maken van druppels op de tuintafel.
 Kijkend op de pc zie ik in veel druppels mijzelf met camera
in allerlei vormen: best apart (wel kijken in vergroting).
Tweede foto is een detail van de vorige midden onder.


 Lente in het bos, maar ook herfstachtig met verse zwammen.
Nevelige Westpoint in de verte als ik uit het bos kom.

9 opmerkingen:

  1. een prachtig verslag van een paar dagen margreet,
    jij hebt vanalles meegemaakt en de regen was misschien wel het meest welkome:-)

    fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat weer een mooie afwisselende serie Margreet
    Super :-)
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo zeg dat is mooi en dan die koeien wat moet meer zijn in leven
    groetjes an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 x gefeliciteerd margreet ik zag ze op de sites staan je hebt mooie foto,s gemaakt echt allerlei,met de druppels is ook zeer fraai ik zie jou in de druppel staan .en wat een mooie verse zwam zeg en dat ondanks zo erge droogte met dat kalfje wow wat een plaat echt schilderijtje ,zal ik de rand wel doen haha veel mooi,s weer margreet ,wens je heel fijn gezellig weekeinde toe en hoop mooie weerfoto,s van jou fietstrippen groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jouw druppels zijn echte kunstfoto's, margreet! :-))

    de koeien staan er lekker nieuwsgierig op! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die verse zwammen en heerlijk die nieuwsgierige koeien, ze hebben van die lieve snoeten vind ik.
    Grappig effect al die druppels met jezelf erin, allemaal lachspiegeltjes ;0)
    Fijne dag, ik ga nog even verder met dozen uitpakken bij mijn moeder!
    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de afgelopen dagen mooi in beeld gebracht, Margreet.
    Die zwammen had ik hier ook gefotografeerd.
    Een beetje vocht en ze schieten weer tevoorschijn.
    In de hitte van gisteren zullen ze wel weer aardig verschrompeld zijn.
    Leuk, die nieuwsgierige koeien en ook de spiegeling in de druppels.
    De grote vermenigvuldiging van Margreet, haha....☺
    OT Het was gisteren een schitterende tocht door de Weerribben en ik heb honderden foto's gemaakt ☺
    Materiaal genoeg voor een aantal logs.
    Komende week krijg ik het weer druk...avondvierdaagse...ik ben verkeersregelaar (met camera *lol*)
    Fijne zondag en groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie, de eerste is mooi met de rodondendron, prachtig van kleur.
    Wat een kunstwerken die druppels op je tafel, heel apart en leuk gedaan.
    Hier ook wisselend het wer, gisteren heel warm en geen wind en vandaag veel regen, wel warm buiten.
    Goed voor de tuin, morgen weer mooi ;-)
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Margreet,

    Je hebt weer een diversiteit van foto's genomen de laatste dagen!!Heel apart die foto's van die regendruppels op je tuintafel!!

    Groetjes,

    Jos Hebben

    BeantwoordenVerwijderen