zondag 1 mei 2011

Even pas op de plaats

Vandaag besloten om even pas op de plaats te maken met
vooral het weerfotograferen en wat daarmee samenhangt.
Natuurlijk blijf ik wel fietsen, vooral op de racefiets en neem de
camera dan natuurlijk mee en zal nog wel zo af en toe
een log plaatsen.
Maar ook wat minder reageren, dus niet elke dag bij iedereen,
want dat lukte me nu ook al bijna niet meer.
Dus soms even wachten, net zoals deze oma met kleindochter.
Voornaamste reden is dat ik nog zoveel klusjes in en om het huis
heb te doen en als "eenvrouwsbedrijf" komen die allemaal op
mijn persoontje neer.
Al de klusjes die wachten wil ik toch graag zo veel mogelijk voor de
vakantie af hebben. En zeker na al het gestof door het stuifmeel
en nu weer de wind is het werk aan de winkel!
Foto's zijn nog van koninginnedag.

10 opmerkingen:

  1. dat zijn allemaal kleine kwakies mét hun mamma's:-)

    leuk gedaan margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. marjolein vh pl1 mei 2011 om 22:46

    Doe maar rustig aan, want wij lopen niet weg.
    En loggen doe je voor je plezier toch ?
    Succes met alles en werkse niet te hard hè ook van `t zonnetje genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij wachten echt wel op je hoor, neem lekker je tijd en rustig aan.
    Off topic, snap je reactie wel maar Armin doet meer dan alleen DJ zijn, hij steunt belangeloos diverse goede doelen zoals bv het Glazen Huis van het Rode Kruis.
    Daarnast is hij voor Leiden overal ter wereld een geweldige ambassadeur en laat altijd weten hoe trots hij op zijn stad is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja...je kunt je nu eenmaal niet opsplitsen, al zou je dat vaak wel willen, hè?
    Er zijn van die dingen, die moeten nu eenmaal gebeuren en jij staat daar alleen voor.
    Succes met de klusjes en veel plezier bij het fietsen.
    Leuke serie van al het grut, zowel van de jonge eendjes als van de fleurige kinderen.
    Ik hou je log wel in de gaten, hoor.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik met je meevoelen kan Margreet!
    Een "eenmannenbedrijf" is ook niet alles!
    Vooral niet als je het eigenlijk nog nooit eerder gedaan hebt.
    Maar klagen doe ik niet hoor. Ik kom ook wel daar waar ik wezen moet. Duurt alleen iets langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's.
    Snap het heel goed, dat je wat minder gaat bloggen, op zijn tijd doe ik dat ook.
    Het is of te slecht weer en dan heb je geen foto's of het is te mooi om achter de pc te zitten ;-)
    Eerst de dingen doen die je graag wil doen en lekker blijven fietsen en fotograferen.
    En als je er weer zin in hebt zien we je wel weer.
    Ik heb ook niet iedere avond tijd om al die logjes af te gaan. Het is en moet ook leuk blijven en geen verplichtng.
    Het is een drukke hobby.
    Succes en sterkte met alles.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt gelijk Margreet, er is nog zoveel meer te doen, neem er de tijd voor. Het bloggen komt t.z.t wel weer en..... niks moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben een "eenvrouwsbedrijf" zoals jij het zo mooi noemt dus ik kan helemaal met je meevoelen hoor. Vind het wel jammer als je minder gaat bloggen maar ja wat moet dat moet ;0)
    Leuke serie foto's van koninginnedag!

    OT: Waarom zou je niet mee mogen doen met Red Hat Ladies? Enige regel is dat je boven de 50 moet zijn en rode hoed met paarse kleding moet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht al, ik zie geen foto's meer bij RTL van jpu!
    Maar even pauze kan geen kwaad!
    Geniet ervan!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoop dat de zaken goed lopen bij je éénvrouwsbedrijf, margreet, zodat jij snel weer aan het bloggen én weerfotograferen bent! :-))

    heel veel plezier bij alles wat je doet en ..

    tot gauw,

    BeantwoordenVerwijderen