maandag 30 augustus 2010

Na regen komt zon!


In het bos regent het altijd 2 keer! Dat leerde ik vroeger al, maar dat klopte ook vandaag, want de zon schijnt, maar net na de regen en even een windvlaag en de druppels vallen.


Onderweg kwam ik nog een fietsgroep van het kindervakantiewerk in mijn woonwijk De Blaak tegen. Ook net tussen de buien door! Maar ze hadden, zoals gewoonlijk, er zin in! Vandaag de eerste dag met wat regen, maar met een beetje geluk hebben ze de rest van de week aardig weer.

5 opmerkingen:

  1. hihi .. jij hebt succes met deze kleurrijke bende, margreet! :-))

    bijna zoveel als hier! :-))

    de wolkenhemel was vandaag weer machtig, eh? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nu wel genoeg met al het regen he?
    IK WIL ZON!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt inderdaad dat het onder de bomen 2x regent maar vandaag schijnt de zon erbij en dan doet het toch heel anders aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer erg leuk en verhalend. Die splitsing heeft veel diepte en mooie verzadiging. Ik wil de HS10 van Fuji.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag alleszins een mooi dagje! Jammer dat ik sinds vandaag weer aan het werk ben. Weer minder tijd voor foto's!

    BeantwoordenVerwijderen