woensdag 1 september 2010

Circumzenitale bogen en wolkenstraatjes

Gisteren in de avond ineens mooie circumzenitale bogen boven de zon + nog een bijzon zelfs. Vanavond lieten ze zoiets zien op RTL van iemand anders, dus de mijne had pech gisteren.
Vandaag weer een heel andere dag. In de ochtend moest ik iets afleveren bij het St. Elisabethziekenhuis in Tilburg en eindelijk eens de windwijzer die voor de hoofdingang staat gefotografeerd! Mooi weer, dus buiten op de bankjes zaten al mensen lekker in het zonnetje.
In mijn eigen buurt was er ineens een verandering. Al heel lang fiets ik langs een stel hoge populieren en vandaag waren ze ineens gehalveerd: is even wennen, maar ze stonden er toch mooi bij tegen de blauwe lucht en een wolkje. Ook waren er vooral vanmorgen prachtige wolkenstraatjes te zien. In de middag toch meer bewolkt.

6 opmerkingen:

  1. prtachtige bogen en straatjes, het was puur genieten onder de wolkenhemel vandaag margreet,
    "super"

    ik heb een dansje gedaan :-)
    hihi

    slaap lekker voor straks, droom van mooie straatjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je foto's zijn weer prachtig Margreet !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een hele mooie windwijzer
    En je straatjes, daar boven, zien er erg zonnig uit.
    Gek hè als er opeens iets anders in je omgeving is hè ?
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele leuke serie en die bogen zijn geweldig. Veel groeten, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke windwijzer zeg, is iets voor Ria ;0)
    Ik hoop dat ze middels het kweekje een oplossing voor je vinden want het is allemaal heel vervelend. Gelukkig weet ik wel wat het is en waarom ik zo ziek kan zijn en blijven van iets verkeerds gegeten te hebben. Maar fijn is anders!
    Je wolkenstraatjes zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke windwijzer...ja, dat is wel wat voor mij.
    Uit de reactie van Ank maak ik op, dat het onderzoek van je darmen in volle gang is.
    Zal nog wel even duren, voordat je de uitslag hebt?
    Gaat het een beetje, nu?
    Die afgezaagde bomen zal inderdaad een vreemd gezicht zijn, maar wat me daar ook opvalt is, dat je daar wel héél hard mag sjeezen ☺ ☺
    Hier is nu eindelijk ook de zon doorgebroken, nadat het de afgelopen dagen nog regenachtig en grijs was.
    We gaan genieten van het weekend en ik wens jou ook een fijn weekend toe.
    Groetjesss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen