zaterdag 11 december 2010

Boompje opzetten (1)

Vandaag begonnen met het opzetten van de kerstboom.
Maar de snoeren moeten langs de plek waar mijn racefietsen
onder de trap in de huiskamer staan en dat is een stoffig plekje en
dan blijkt dat ze wel een sopje kunnen gebruiken....!
De lampjes waren nieuw dit jaar dus een heel gepruts voordat je
ze allemaal uitgepakt hebt en uiteindelijk 4 x 50 in de boom
hebt geprutst. En dan is het al eind van de middag en donker
dus een enkel vogeltje en engeltje er in gehangen.
Morgen bij daglicht volgt deel 2: het echte
versieren!

6 opmerkingen:

  1. ahhhhhhhhhhhhhhhh
    hij staat :-)

    wat een lieverdje om te zien margreet:-)

    * oh denneboom oh dennebom ga zingen*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat ziet er gezellig uit Margreet!
    Dat is een schön bumke :-)
    Ik ben nog niet begonnen, word wel tijd eigenlijk!
    En nu maar aftellen naar de Kerst :-)

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig eigenlijk he wat er allemaal moet gebeuren als je de kerstboom op gaat tuigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 x 50 lampjes???

    jawatte! :-)))

    veel plezier met hem verder te versieren, margreet!
    ik vind 'm zo al meer dan prachtig!!

    fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Margreet!

    Leu de Whop en Joel de flens.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent er vandaag dus druk mee bezig geweest.
    Ik ben altijd aan de late kant..:(
    De tijd gaat me veel te snel...ben nog te druk met andere dingen en dan ineens realiseer ik me, dat ik toch ook eens moet beginnen met versieren en kaarten versturen.
    Ben benieuwd naar het resultaat van al je inspanningen.
    Fijne avond nog.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen