zondag 5 december 2010

Sneeuw en dooi

Zaterdag: een dag met veel sneeuw.
 Rood in de morgen....en de sneeuw kwam zeker in de
loop van de dag!
 Toch heel even een zon bij opkomst.
 Goed half elf in de avond en net uitgesneeuwd voordat het ging
 regenen was het sprookjesachtig mooi buiten.
 Zondagmorgen: regen en dooi maar mooie vogelsporen.
 Een lekkere blubbertroep in het bos.

Maar verrassing vanavond, want een foto van de sneeuwschuiver
en strooier was bij Omroep Brabant in het TV-weerbericht!
Dennis Wilt haalde ook het weer van gistermiddag met de sneeuw en
komende gladheid aan, dus daar paste mijn foto, die
ik zaterdagmiddag in de sneeuw maakte, mooi in.

7 opmerkingen:

  1. tja margreet,
    dat was het dan hé:-))

    voro een paar dagen en dan komt er wel weer wat hoor ik weet het zeker,
    ik voel het aan mijn water:-)

    mooi om te zien hier weer sprookjesachtig mooi,
    slaap lekker hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja..het sprookje was maar van korte duur en nu is het glibberen geblazen.
    Bij mij voor de deur is het een ijsbaan en het is net weer begonnen met regenen.
    In Tilburg strooien ze met groot materieel, maar bij ons in het straatje (doodlopend) wordt nooit gestrooid.
    Leuk, dat je met deze foto het weerpraatje weer haalde.
    De vogelpootjes waren bij de inzettende dooi mooi te zien.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjesss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en je vogelpootjes zijn super om te zien
    Hier was het ook zo vreselijk mooi....
    Leuk dat je het nieuws weer gehaald hebt !
    marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdomd, wat heb je dit weer mooi gedaan. Welke Fuji heb je op dit moment? Kan ik misschien ook bij me steken. Het zit hier nu potdicht.

    dikke doei, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die twee eerste foto's! Eén woord: schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk fotograferen was het met de sneeuw, ik ben er zaterdagmiddag ook speciaal op uit getrokken toen het nog hard sneeuwde.
    Resultaat daarvan is morgen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sprookjesachtg mooi log Margreet.
    En je bent al een echte BN er
    Proficiat! met je weerfoto

    BeantwoordenVerwijderen