dinsdag 8 maart 2011

Theebuikenland en Struivenlaand

Maandag: een "stralende" dag!
Rondje fietsen op de stadsfiets en gaan kijken in Loon op Zand,
dat nu Theebuikenland heet.
Leuke optocht samengevat in een collage.
Tot slot dinsdagmiddag naar Alphen, wat nu Struivenlaand heet,
gefietst in een heerlijk zonnetje.





En Struivenlaand deed haar naam eer aan: een geweldig mooie
optocht met veel grote wagens in een niet eens zo groot dorp.
Voor mij de mooiste van de drie optochten!
Alaaf en Houdoe!

7 opmerkingen:

  1. die streuf gaat er vast in als zoete koek margreet:-)

    heerlijke uitsloverij, en daar een heel jaar voor aan het werk zijn,
    knpa hé,
    hier klopt het hart van de echte carnavalsvierder:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo je hebt nogal mooie carnevals wagens erop gezet margreet het weer was er toppie voor he zoveel zon komen de wagen mooi uit met kleur en het fietsweer ging ook goed vandaag was de lekkerste dag vondt ik milder op de fiets,carneval weer voorbij,de zon ook weer naar ze zeggen,we wachten af ,deze dagen pakken ze niet meer af he margreet.groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dát zijn nog eens mooie praalwagens, Margreet!!
    Er is veel werk van gemaakt en met de zon erbij was het helemaal genieten van zo'n stoet.
    In Deventer waren het vooral de wagens uit "Keunedarp" (Holten) die in de prijzen vielen.
    Het is weer gedaan met de pret en ook het weer is omgeslagen.
    Maar die paar mooie dagen nemen ze ons niet meer af.
    Ik ben gisteren een dagje met mijn vriendinnen op stap geweest en we hebben er maar een fietsdagje door Apeldoorn van gemaakt....heerlijk.
    Fijne dag Margreet.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die kleuren zo bij elkaar Margreet!
    Jij bent aardig aan het feesten geweest ( :-) )
    Hele mooie carnaval serie!

    Ja die wind....ik krijg er wat van.
    Vandaag ook, ik stond bijna in de parkeer stand, met de wind tegen.
    Voor zaterdag heeft Jeroen alweer een trein-fiets route uitgevogeld!
    Ik wil het nooit van te voren weten, voor het verrassingseffect :-)
    Maar ik hoop maar dat we wel wind mee hebben :-)

    Fijne dag nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie wagens, dat zie je hier toch veel minder helaas. Heerlijk ook die blauwe luchten erachter, kan ik nu al weer naar verlangen ;0)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carnavalvierend nederland heeft echt geluk gehad met het weer dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen