dinsdag 22 maart 2011

Weerfotodagje

Vandaag even wat weerfoto's, want na veel stilte weer eens
echt leuke resultaten.
Foto van gisteren bij het Capelse Veer, maar was vandaag bij Jan
Versteegt te zien en ook Actuele Weerfoto bij Meteo Consult.
Bloeiende katjes....dus hooikoorts voor velen!
 Leuk mijn foto bij Margot Ribberink bij Editie NL en in
het 8 uur RTL-weerbericht. De foto zat naast het overzicht
van het pollenkaartje.
En aan het eind van het nieuws de grote foto in de vooraan-
kondiging van het weerbericht.
Viadukt A58 over Bels Lijntje.
Blauw en enkele vliegtuigstrepen boven natuurgebied Kaaistoep.
En zowaar eindelijk weer eens in het weerbericht van Omroep
Brabant!
Lekker even zonnen vanmiddag in de achtertuin en dat deden
de ontwakende lieveheersbeestjes ook (er zaten een stuk of 6
in deze struik!)

6 opmerkingen:

  1. Ha Margreet, ik zag je foto vanavond op RTL....gef.en ook nog een foto bij MC...2x vandaag.Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn site.
    groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja margreet, niezen wat de klok slaat,
    tis wat,
    maar die katjes zijn wel erg mooi,
    wat een weer hé,
    heerlijk,

    slaap lekker margreet
    * Hatsjie*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes ik zag je foto vanavond weer Margreet.
    Je logjes worden steeds kleurrijker :-))
    Prachtige foto`s zie ik hier.
    Jeetje jij fietst ook in je vorig logje 81 km op een dag!
    Knap werk hoor.
    Mooie plekjes laat je weer zien.
    Was je fiets omgevallen?? of heb je hem zachtjes
    neergelegd?? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zeg...hier kan ik natuurlijk nooit tegenop!!!!
    Het is ook wel een geweldige foto van deze katjes.
    Gelukkig heb ik geen last van hooikoorts, maar onze oudste zoon liep een week geleden al met dikke ogen en alsmaar te niezen.
    Het was zeker een gezellige dag vandaag en naast de ooievaars kon ik de dames ook nog vlinders laten zien....☺
    Welterusten voor zo.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk weer om te fotograferen he.
    En ik had ze inderdaad weer gezien,wordt een sport van me hahhah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer verdiend margreet 4 x al ik goed zie gefeliciteerd op tv doet goed he een waardering we doen er ook veel voor op ons fietske he je ziet wel de aanhouder wint je had even een dip maar komt goed margreet ga zo door groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen