dinsdag 29 maart 2011

Zonsopgang en rondje "lek"

Vanmorgen weer eens de opgaande zon gaan fotograferen.
Mooi met een mistbankje.
Ook nog vorstig.
Een industrieterrein (Katsbogten) kan ook mooi zijn.
In de middag weer op de fiets om nog even lente te snuiven!
Leuk nog even in België!
En jawel, na Poppel, reed ik lek. Ik passeerde net een ijverige
gemeentewerker die het fietspad kuiste en nadat ik die
voorbij was: yess lek! Een flink spijkertje en ja daar kan zelfs
het moderne kevlar niet echt tegen.
 Toch ongeveer mijn geplande route gefietst via Lage Mierde.
Daar is een mooi vennetje en dan rap naar huis.
57 kilometer toch, dus niet eens ontevreden, met zelfs
nog een aardig gemiddelde!

13 opmerkingen:

  1. Je kan beter langs de Lek rijden dan lek rijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei...
    die fiets daar op de grond zie ik niet graag, wat een klus om dat te klaren margreet.

    maar je foto's, zijn...
    snoepjes van de dag ...
    en dezonsondergang is ook vast een feest
    geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he hier ben ik weer margreet ik kom tegen woordig niet zo aan me weblog toe nu tijd is verzet ik probeer wel ook bij jou te kijken .wat was het een mooie morgen he ik zag het ook zo net jou en lekke band ojee moet er niet aan denken ,als wielrenster heb jij dan ook zo,n reserve bij of plak je nog zelf wel veel gefiets zon warm he en met goed gevoel en veilig weer thuis groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pech Margreet....
    Toch heb je nog veel km gereden.
    Mooi je vorst foto`s
    Hier was het ook heftig met kou.
    Gelukkig doet de zon haar best.
    En je bent toch nog in het buitenland geweeest
    :-))
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen, dat die gemeentewerker nog niet helemaal klaar was.
    Wel mooi, dat je hem zelf kunt plakken.
    Dan kun je je rit tenminste voortzetten, want het was een schitterende dag voor een fietstocht.
    Dat industrieterrein ziet er inderdaad prachtig uit met die opkomende zon.
    Hier ging de zon ook nog eens schitterend onder...prachtig rood.
    OT Mijn fiets zou vandaag klaar zijn, maar dat ging niet door.
    Er moest een nieuw tandwiel besteld worden.
    Morgen kan ik hem weer ophalen, maar ik heb een leenfiets meegekregen. Ik kan me dus gewoon verplaatsen...☺
    Welterusten en groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das balen zo'n spijkertje maar je had er gelukkig goed weer bij. Prachtige foto's van de zonsopkomst maar oo kde laatste foto mag er zijn!
    Welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oei .. zo'n lekke band .. da's minder, margreet!
    gelukkig heb jij alles bij de hand om dat probleem op te lossen.
    is mr de gemeentewerker komen helpen?? :-))

    je zonsopkomst is wondermooi, margreet!!

    wat 'n zalige tinten ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi foto's weer! Je hebt weer een aardig stukje gereden, daar heb ik wel bewondering voor. Mijn zwager heeft 10 dagen geleden de Joop Zoetemelk tour gereden; ik mag daar graag naar kijken.
    Je foto's zijn weer van grote klasse en dan vooral natuurlijk de zonsopgangen.

    fijne dag en lieve groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hm zo ben ik in Nederland en zo in Belgie!
    Woon je niet ver van de grens Margreet?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kiekplaoties van de ochtendrit!! en dat ,lek, rijden is even een onderbreking maar toch nog weer flinke kilometers gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan mijn lol niet op....steeds weer foto`s ;-0
    En wat is je ochtendmist in de velden en tussen de industrie mooi...top
    Heerlijk rondje was dit. (gelukkig hadden wij virtueel geen lekke band )
    Dag, Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Margreet,

    Mooie tocht, jammer van de banden pech, maar je was voorbereid. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Margreet, bedankt voor je bezoek op mijn blog. leuk dat je het fietsen en fotograferen zo combineert. Prachtige foto's. De kopfoto is ook een hele mooie.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen