zondag 28 november 2010

52e Internationale Warandeloop Tilburg

Dit weekend vond in de Oude Warande in Tilburg de 52e Internationale Warandeloop plaats.
Een cross van allure met op zondag de hoofdnummers.
Omroep Brabant TV aan het werk.
 Enkele voor- en achterfietsers.
 Start korte cross mannen
 De lange cross van de vrouwen gaat van start.
 Helga van Leur zette die om 8 uur in het RTL4 weerbericht.
 Er werd veel gefliepst. Deze is door een pro van Omroep Brabant
gemaakt. Collega's staan tegen een boom, want anders worden
ze omver gelopen. Ik zelf sta links in het publiek (muts, das en lichte
spijkerbroek) en maakte hier de RTL foto met mijn
bescheiden camera.
 Adrienne Herzog, een goede Nederlandse loopster, die de vrouwencross
gaat winnen.
 Zo af en toe stonden de fotografen elkaar bijna in de weg.
 Eindelijk gaat met 3 kwartier vertraging de businessrun in een grote
meute van start, wegens oponthoud door een ambulance op het parcours.
Helaas met tragische afloop las ik op internet. Een opa van een winnaar
van ik meen bij de junioren werd onwel .

 Deze loper had bij de start al direkt een giga achterstand......
Ik denk dat die de buitenverlichting bij Van Lanschot uit heeft kunnen doen.
Het begon al aardig te schemeren toen de zon achter de wolken verdween.
Een bijzondere en een koude middag, want 3 uur hier ronddrentelen bij een
temperatuur onder nul maakt je niet echt warm. 

9 opmerkingen:

  1. 't was drummen voor de fotografen? :-))

    maar niemand buiten jij die het scherm van rtl4 haalde? :-))

    knap dat jij deze kou trotseerde om zo'n mooie serie te maken, margreet!
    dat getuigt van vakmanschap! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was koud en als ik dan al die blote benen zie, begin ik spontaan te rillen.
    Morgen zullen er onder de lopers ook wel een paar zijn met een verkouden neus.
    Juist vanwege die blote benen zal jouw foto wel opgevallen zijn bij Helga van Leur....proficiat weer.
    Het is een leuke serie geworden.
    OT Ik heb m'n kopfoto weer teruggebracht naar de vorige breedte, Margreet.
    Ligt waarschijnlijk aan de afmeting van je beeldscherm.
    Ik heb een breed beeldscherm en houd links en rechts nog ruimte over, maar iedereen moet hem natuurlijk wel goed kunnen zien....bedankt voor je opmerking.
    Welterusten.
    Groetjesss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'goeiemorgen margreet,
    geweldig dat je daar bent gaan staan om te kieken en te genieten,
    in de zon was het lekker maar daarbuiten was het koud:-)

    moi dat je foto weer de ereplaats kreeg
    geweldig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè gatv....jouw log past zich meteen aan aan het grijze weer buiten....hè
    Alles was even we
    g, maar nu terug met foto`s
    Eerst even kijken...

    Yes, genoten van je koukleumerij, dus het was ergens goed voor !!
    En hoe versier jij dat toch om steeds in het nieuws te komen :-)
    Dag,
    Marjolein vh pl
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer in het weerbericht, gefeliciteerd!
    Ondanks de kou hadden ze er mooi weer
    bij Margreet, dat was vandaag wel anders!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie Margreet,het was inderdaad koud gisteren maar het wordt nog kouder op het einde van de week brrrr.....
    Trouwens ik ben al een trouwe bezoeker van je site,mooie foto's staan erop Margreet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben jij wel eens thuis vraag ik me zo langzamerhand af. Maar je hebt de sfeer weer heel goed te pakken. Mooie serie hoor. En zoa langzamerhand wordt je door al die foto's op TV naatuurlijk wereldberoemd.

    Fijne dag en groetjes, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja die ene foto heb ik gezien op tv.
    Leuk, je bent er vaak bij!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's heb je ondanks het gedrang en de kou gemaakt van de Warandeloop Margreet! :-)
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen