donderdag 18 november 2010

Eh.....saai!

Woensdag: een saaie, grijze dag.

 Oh jeeh, daar is ze weer met de camera. Effe lachen naar het vogeltje!
 Water in de Oude Leij is al aardig gezakt.
 De vogels bespreken ook het weer boven in de boom.
 En mooie verse paddenstoeltjes, die de boomstronk "opeten".
 Vandaag, dus donderdag, even zon.  
Die liet ook ineens de nevel boven het kletsnatte land zien.
 IJverige gemeente, want vandaag staan ineens op een van mijn fotoplekjes nieuwe straatnaambordjes. Hier stonden 2 losse palen met nog prima leesbare bordjes. Ook het schrikhek is veranderd. En dat in het buitengebied. Ik dacht dat we moesten bezuinigen.
En nog steeds nat, maar in het water op het land
zijn wel mooi de wolkjes en wat blauw te zien.

6 opmerkingen:

  1. saai is het leven niet als je geniet margreet,
    en geloof me,
    elke dag is het leven waard, dat werd me vandaag weer eens duidelijk...

    ik hou wel van het wolkenspel en de kakelende beetsje in de bomen,
    maak er een fijne vrijdag van margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het weer mag dan wel saai zijn maar je foto's zijn dat allerminst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van deze saaie dag heb je een prachtige serie neergezet.
    En die is beslist niet saai.:)
    Fijn weekend :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zo saai is het bij jou niet
    Ik zie genoeg schoons door jouw ogen :-)
    En ik geniet met je mee :-)
    Fijn weekend
    marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is allesbehalve saai, margreet!!

    ondanks het sombere weer heb jij ontelbare kleuren ontdekt! :-))

    ja, knap, eh die reflecties!!

    gezellige avond, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's toch wel ondanks het grijze, het hoort bij de tidj van het jaar.
    Maar ik wordt er ook niet vrolijk van hoor.
    Gisteren was het hier echt bar en boos.
    Maar goed genoeg te doen in huis ;-)
    Prettig weekend en groeten.

    BeantwoordenVerwijderen