woensdag 3 november 2010

Regen en stoere fietsers

Winderige dag en tusen de buien door even een rondje.
Maar daar komt alweer een bui vanuit richting Breda.
Dus snel omgekeerd om te schuilen onder het viadukt.
En dan komt er een groepje fietsers aan in de regen!

En dat groepje fietsers is de recreantengroep van mijn eigen fietsclub TCT'93 uit Tilburg en die zijn net begonnen aan hun wekelijkse clubrit. Ik stond al te schuilen onder het viadukt maar zij kwamen er ook bij. Dus even babbelen met de bekenden en een fotootje schieten.

Leuk, dat zowel Omroep Brabant tv en de vooraankondiging in het nieuws van het  RTL4-weerbericht de foto van de schuilende fietsgroep lieten zien!

14 opmerkingen:

  1. :-)
    yoy yow yow margreet:-)
    wat geweldig weer voor jou :-)

    wat een heerlijk weer hebben wij dan gehad, een paar druppels,
    maar toen waren we alweer binnen:-)
    een fijne avond wens ik jou margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, het weer was bij jou blijkbaar niet zo goed als hier?

    hier is het nog altijd droog en met 13° een schitterende herfstdag!

    prachtig om jou foto in stereo op tv te zien? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij wordt nog een keer echt beroemd!! Mooie serie, maar zo te zien was ik blij dat ik er niet bij was. Het stormt hier nu als een gek, dus ik zie me vandaag niet op mijn bike kruipen en foto's maken.

    Fijne dag, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo..... je wordt een beroemde Bn er Margreet.
    Ik ril gewoon als ik dit plaatje zie.
    Stoere meid hoor om te blijven fietsen.
    Kom maar lekker aanschuiven bij de dampende stampot :-)
    Ik kijk zo wie zo naar rtl4 om te kijken of er webbies bij zitten met een weerfoto maar deze heb ik gemist.

    Groetjes :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begin maar met typen, hopelijk komen de foto`s zo.
    Want ik ben toch wel nieuwsgierig wat er allemaal op de tv is geweest :-)
    Yes....mooi duoplaatje
    Maar dan is het hier gelukkig beter geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie weerfoto's, dus, was je weer in beeld! hahaha, wat leuk! Gisteren was het hier droog en heeft Bas ook weer lekker gefietst met z'n maatjes. Ze gaan regelmatig de grens over fietsen richting Uelsen. Vandaag wind en regen en ben ik gaan schilderen. Heb nog maar weinig herfstfoto's gemaakt, hopenlijk wordt het in het weekend beter met het weer. Vind het fijn dat ik van jouw fiets- en weerfoto's kan meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerdaags zeggen ze, en nu het weer met Margreet van Vianen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij brengt TCT93 toch altijd maar weer in het nieuws. Ik zal het bestuur voorstellen jou een jaar gratis lidmaatschap te geven, als jij het blauwe TCT-shirt op OB of RTL in beeld brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrrr!
    Nu ik je foto's zie...ik denk dat ik maar
    verder mijn "winterslaap" hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat is weer goed gelukt met de tv-foto's.
    Als Peter T. je eenmaal opgemerkt heeft, zal hij vaker foto's van jou tonen.

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat ze je foto gebruikt hebben. Je ziet bijna altijd landschappen als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier was het niet anders.
    Ik behoorde gisteren ook tot de stoere fietsers.
    Jammer, dat je niet in de buurt woont, want anders had ik misschien ook een keer de TV gehaald, haha...
    Ik ben gisteren in de ochtend op en neer gefietst naar Holten en 's-middags nog een keer naar Deventer en terug. Heb dus ruim 40 km. gefietst, waarvan de helft pal tegen de wind in.
    Heb heel wat calorieën verbrand, denk ik.
    Wat een wind (en regen), zeg!!!
    En ik heb niet geschuild...daar had ik geen tijd voor.
    Een goed regenpak is dan wel nodig.
    Wat leuk, dat jouw foto's het zo goed doen bij de media.
    Zal wel komen omdat het geen alledaagse weerfoto's zijn.
    Is altijd weer een verrassing, wat jij voor bijzonders weet te kieken.
    Ik vind het heerlijk om te zien, dat recreantenfietsers ook op pad gaan als het weer "iets" minder is. Hulde voor deze groep!!!
    OT Naar Deventer ging ik trouwens voor een kleine operatie, maar daar dacht de chirurg anders over.
    Hij wilde me eerst nog even "zien".
    De operatie (een kleine ingreep van hooguit een half uurtje) is nu gepland voor 2 dec.
    Fijne avond nog en groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die foto's op tv, als je de laatste eerst had gezet, zou je denken dat de weerman ontzettend is afgevallen ;-))))))
    Ik heb afgelopen week ook regelmatig een nat pak gehaald.
    Bah niks aan, hoef maar heel even te fietsen maar toch.
    Goed van hun dat ze gaan fietsen met de club, ook van jou natuurlijk,maar jij gaat erop uit om foto's te maken, of het nu regent of de zon schijnt.
    Gezellig dat onderonsje tijdens het schuilen.
    Gezellig droog weekend hoop ik, al vrees ik het ergste..
    Maar goed heb genoeg te doen in huis.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen