vrijdag 25 februari 2011

Grijs en blauw

Vandaag, vrijdag, alweer zo'n grijze dag als gisteren.
Het fotograferen een dagje overgeslagen, want de inspiratie wordt ook wat grijzer!
Gisteren geen sukses met foto's insturen, maar vandaag zag ik
bovenstaande foto in het Weekendweerbericht op Buienradar.
En deze was op de website van Meteo Consult te zien in de
rubriek Weer in het nieuws.
Maar ik laat jullie ook heel veel blauw zien!
Want afgelopen dinsdag kregen we het nieuwe kledingpakket.
Deze foto is in 2009 gemaakt, waar ik in het oude al blauwe shirt
werd gefotografeerd door collega weerfotografe Martha Kievits.
Een mooi pakket met zomershirt, windbreaker, shirt met lange
mouwen in wat dikkere uitvoering en een wielerbroek. Ik heb er
zelf nog een extra zomershirt bijgekocht, want ik blijf optimistisch!
De Rings reclame is wel leuk bij mijn Rings racefiets. Ook de
kleuren matchen mooi, want het oog wil ook wat.
Dus laat de lente maar komen!

9 opmerkingen:

  1. Daar kom jij de zomer wel mee door met dit prachtig pakket racekleding Margreet.
    En je bent inderdaad optimistisch met de aankoop van een extra zomershirt.:-)))
    Fijn weekend
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleding margreet,
    da's mooi meegenomen allemaal zo bij elkaar
    en nu het mooie weer maar afwachten en gaan met die banaan hé,
    geweldige sport om te doen,
    ik ben vandaag ook nog even op de fiets gestegen maar om andere redenen,
    ik móest overtollige energie kwijt:-)))

    dag margreet,
    een héél fijn weekend hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er gaaf uit Margreet!
    Snelle Jelle :-)
    Wat leuk van Martha om je vast te leggen.
    Prachtige foto!!

    Het weer is mij te grijs voor foto's
    Ik heb er ook geen zin in, die zon moet weer komen!
    Jeroen heeft gisteren rondje België gedaan.
    Ik was blij dat ik niet mee ben gegaan.
    Bijna 120 km...
    In de winter is me dat echt te ver, ik moet op tijd ergens op mijn gemak kunnen zitten.
    En als je dan zo bezweet bent, koel je te snel af, en ben je verkouden voor je er erg in hebt.
    Ik wacht wel even op het zonnetje..

    Fijn weekend Margreet
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is weer een aardige investering.
    Want goedkoop vind ik die dingen niet.
    Soms denk ik wel eens: je moet aardig wat betalen om reclame te maken voor een ander!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. groot gelijk met de aankoop van een extra t-shirt, margreet want het gaat een zwoele zomer worden, let maar op! :-))

    warme zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd optimistisch blijven, Margreet...is een goede eigenschap ☺
    Die zon gaat komen en wat zul je weer genieten van de wielersport...!!
    Blauw is mijn lievelingskleur, dus ik zal uitkijken naar een blauwe flits, want jij sjeest natuurlijk voorbij, hahaha.....
    Ondanks al het grijs, vind ik je eerste foto een knaller.
    Wat verdwijnt die bomenrij mooi in de verte...eerst naar rechts en dan naar links...TOP!
    @ Nou...ik spring al weer aardig rond, hoor.
    Maak er een fijne zondag van, ondanks het grijze weer...hier miezert het, maar we blijven optimistisch, hè?
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jep de zon zal komen en dan is 10 maal fijner
    hier bij ons passeren bij alle klassiekers sind gisteren is weer begonnen bij ons
    mooi fiets heb zo zeg
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kunt weer vooruit Margreet! Ik vinde de kleuren ook mooi, blauw doet het altijd goed in sportkleding. de combi fiets/ kleding is perfect.
    Nu de helm nog? Veel fietsplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Margreet,

    Je moet goed voorbereid zijn op het wisselende weer.
    Een goede week gewenst. oma

    BeantwoordenVerwijderen