dinsdag 8 februari 2011

Trainingsrondje St. Christoffel

Fraai weer vandaag, dus na de middag op de racefiets.
 Alphen: gezien vanaf de fietsbrug over de rondweg.
Bels Lijntje.
 Kapel voor St. Cristoffel in buurtschap Boshoven in Alphen.
Kaarsje voor Sien en Jeroen, die dit jaar naar Santiago fietsen,
en eentje voor mezelf.
De kapel ter ere van St.Christoffel, die de reiziger beschermt.
 Tussen Baarle-Nassau en Chaam.
 Mooie stapelwolkjes.
Spiegelende Hooglanders, die drinken in de poel.
Bijna thuis na een mooie rit van bijna 45 km.

9 opmerkingen:

  1. heerlijk margreet, jouw wangen zullen oiok wel gloeien net als de miujne:-)
    wat een dag wat een fdag ohhhhh maai koodness wat een dag,
    zulke dagen.. die maken ej hélemaal lyrisch hé:-)

    morgen is het weer minder, jammer jammer jammer.

    maar margreet een heel fijne avond wens ik jou,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk margreet deze foto,s om terug te kijken na een geweldige dinsdag .wat lief van jou een kaarsje opsteken .en weer lekker met de racefiets zo heb je veel plezier ervan ,keek in de spiegel had ook wat rood je zou denken doet het zonnetje al wat op onze huid als we fietsen ,want gaan steeds vooruit denk ik maar .veel groetjes corina en slaap goed morgenvroeg met het zonnetje erbij je moet maar denken je staat niet echt alleen ,ergens in wernhout staat er dan nog een ,genieten we samen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi rondje was dit
    Lekker het zonnetje
    Dat en dit is weer volop genieten hè ?
    En wat lief van je, die kaarsjes voor Sien en Jeroen op hun as tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is een mooie rit geworden, margreet, met christoffel aan je zij!
    ik hoop dat hij je mag beschermen, bij elke stap die jij zet!!

    die wolkenplukjes .. wat een feest, margreet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margreet,

    JIj hebt dus gisteren ook niet stilgezeten. Mooie serie hoor. Foto 5 is top, ook al door de weerschijn in het water. Foto 7 is een heerlijk plaatje met die koeien.
    Ja Santiago de Compostella. Ik wil dat ook nog een keer doen en dan op de sportieve manier: Lopend dus.......... (> van het plein de kerk in, 300mtr. ha ha ha).
    Doe voor mij volgende keer ook maar een kaarsje, want ik ben een zondig mens.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhhh dat was lief Margreet ..:-)
    Dank je wel ...ginds steken wij er ook ééntje voor jou op, dat is een zekerheid!!!

    Ja wat een weer hé
    Prachtige serie en zo mooi die collage.
    Ik was zo blij dat je schreef over dat zadel :-)
    Tjonge gisteren dik 55 km gereden waarvan 27 km wind tegen...maar wat een verschil met zo'n klein zadeltje ..
    Gelukkig hebben we vanmorgen ( vriendinnendag ) niet al te veel gefietst met mijn schrale billetjes :-)
    Heb je nog een goed tip ( heb al een zeem wielrenbroek )

    Morgen nog een dag mooi weer, en dan is het alweer voorbij..
    Fijne avond nog en nog een bedankje van Jeroen :-)
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om jaloers op te worden Margreet!!Vandaag en gisteren was het hier prachtig weer overdag.Was voor mij weer even balen, want het afgelopen weekend was het erg bewolkt, en komend weekend wordt het ook al niet veel beterder.Als het zonnetje schijnt daar word ik in ieder geval een stuk vrolijker van.Mooie serie heb je ervan gemaakt.Grappig die grensovergang naar Belgie!!

    Groet,

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was dinsdag inderdaad heerlijk!!!
    Ik heb m'n jas bij het boulen uitgetrokken.
    Het was heerlijk in het zonnetje ☺
    Jij hebt de eerste kilometers er dus weer opzitten met de racefiets?
    St Christoffel zal ook jou beschermen hoor.
    Als kind had ik altijd een medaille met de afbeelding van St.Christoffel op mijn hemd gespeld....
    Geen idee waar dat ding gebleven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij brengt je fietsrondes door in een wel hèèèè`l mooie omgeving! Ik geniet van de prachtige foto's. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen