woensdag 16 februari 2011

Kort rondje Duinen

Veel windveren, maar op deze lentedag viel de wind reuze mee.
Na lang dubben in de middag toch weer op de racefiets gestapt.
 Ten noorden van Tilburg ligt het Nationaal Park De Loonse en
Drunense Duinen.

 De Veluwe is mooi, maar dit gebied is eigenlijk net zo mooi!
En zeker op een rustige woensdagmiddag met een zonnetje
en mooie wolkenluchten.

 Nabij Loon op Zand weer op huis aan en genoten van het
landschap en ook nog 36 km weggetrapt.

Sporten en genieten kan goed samen gaan!

10 opmerkingen:

  1. whahahahaah
    lekker snel ben ik margreet
    wel ehh
    ik ga net zo lief hier weer zitten kletsen net als vanmiddag :-)
    wij hadden niet zoveel wolken hoor,
    de zon kon er goed doorheen :-)

    sorry margreet ik dacht je praat vandaag alleen maar :-)

    testlogje zeg je whahaha

    gelukt hé,

    maak er een fijne avond van hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sport en genieten kan zéker samen
    gaan Margreet! En van dat genieten van
    jou genieten wij ook weer mee :-)
    Ook hier scheen het zonnetje vandaag
    maar helaas moest ik werken :-(
    Jij hebt weer prachtige wolkenluchten
    vastgelegd!!

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je vergeet 'fotograferen' nog, margreet? :-)))

    ja, gelukkig gaan al deze dingen perfekt samen en bezit jij bovendien de gave om er een fantastisch blog van te maken! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet mij wel een keer in "jouw" duinen. Helemaal mijn landschap. Mooi hoor.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zolang het maar een buitensport is, geniet ik met je mee Margreet.
    Al die sportscholen, dat is niets voor mij.
    Ik moet de wind door m'n haren voelen, daarom draag ik ook nooit een muts, haha...
    Op het moment is het zeker héérlijk buiten.
    De zon schijnt hier volop, dus weer lekker bouleweer!!
    Dat duingebied bij jou in de buurt is toch wel heerlijk, hè?
    Daar zou ik ook wel eens een stevige wandeling willen maken.
    De Veluwe is voor mij toch weer net iets te ver, maar ik kan dan weer goed uit de voeten op de Sallandse Heuvelrug.
    Holten is zo'n 10 km. bij mij vandaan, dus eigenlijk naast de deur ☺
    Lekkere heldere foto's, Margreet!!
    Fijne dag verder.
    Groetjesssss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, prachtig gebied om te fietsen of wandelen, mooi met die blauwe lucht en de temperatuur was perfect, was vandaag hier wel anders, zo koud.
    En wer 36 km er bij,is zeker sporten , heerijk fietsen, ontspannen.
    Regelmatig stoppen voor mooie foto's, toppie.
    had best gewillen gisteren.
    groetjes en gezellige vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben maar blij dat je gegaan was met zo,n fotogeniek weer was voor jou als liefhebber van wolken een feest is te zien aan je mooie wolkenfoto,s je kon blijven knippen en dat heerlijk de zon margreet dat maakt fietsen aangenaam ,je voelt het weer goed de zon ,zeker weten margreet fietsen en genieten ga zo door vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja dit is een prachtige omgeving om te fietsen Margreet,
    Prachtige heldere opnames!
    Ik zie op de paddenstoel weer de herkenbare plaatsen die wij ook altijd aan doen..
    Dat zal een fijne rit geweest zijn, hoewel het bij ons toch nog flink waaide..

    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze wolkenluchten is een feest om naar te kijken
    en jij fietst hier heerlijk je rondjes.
    De foto`s van de Halo zijn erg mooiiii....:)
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je laat duidelijk zien dat sport en genieten heel goed samen gaan Margreet! zo genieten we mee met je fietsrondes.

    BeantwoordenVerwijderen