woensdag 2 februari 2011

Grijs en racefiets

Vanmorgen, na een dagje niet fotograferen, weer even
op pad in de nevel.
"Drupjes"
Actuele Weerfoto bij Meteo Consult.
Stilletjes in het buitengebied.

De verkiezingsborden brengen wat kleur, hoewel nog maar
3 partijen hier hebben geplakt. Zou dat protest tegen de
zon zijn omdat ze zich niet laat zien?
"Zit mijn haar goed?"
 Vandaag mijn racefiets opgehaald bij Rings na de winterbeurt.
Leuk dat Max van Heeswijk (ex-coureur) mijn fiets onder handen heeft
genomen.
Hij staat weer klaar voor een nieuw seizoen.

7 opmerkingen:

  1. grijs en koud zeg wel margreet,

    maar wel gezellig die druppels aan de bomen,

    mooie landschaps foto's.
    fietsie klaar...
    en hoppetee gaan met die banaan.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Klopt ik reageer bijna elke dag bij Glibber.
    Mooie fiets heb je gekocht, daar zul je vast veel plezier aan hebben.
    De foto's stralen veel rust uit, dat is vaak een positieve bijeenkomst als het weer minder is, veel mensen blijven dan liever binnen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, je haar zit goed!
    en je hoorns steken de juiste kant op! :-))

    proficiat met de verjaardag van je fiets!

    én ..

    de verjaardag van je weblog, margreet! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me indenken dat je niet kan wachten tot wielrenfietsseizoen weer begint.
    Het was echt mistig en grauw vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Curieuzeneuzemosterdpot: mijn weblog begon ik op 23-1-2009 en mijn fiets werd op 6-2-2009 afgeleverd. Dus mijn weblog is al jarig geweest en mijn fiets is dat a.s. zondag. Het was wel de aanleiding en onder aansporing van clubgenoot Carbonfire dat ik met een weblog begon.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier wou de zon gisteren ook niet doorkomen,
    maar vandaag is dat gelukkig wél gelukt.
    Het is nu ook een stuk zachter....☺
    Mooie drupjes, hoor!
    En dat haar zit wel goed...het lijkt wel net gekamd!!
    Je racefiets verkeert dus al in de zomertijd ☺
    Nog even en dan kun je je weer uitleven, hè!
    Fijne avond nog en groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met grijs weer margreet dan heb ik soort dip ,jij worstelt erdoor heen ,nog proficat bij meteo consult hij mocht 2 dagen staan.dat is echt leuk een ex coureur aan je fiets geeft toch wel iets speciaals ,ja donderdag heb je fiets weer ingereden,hoop dat het allemaal naar wens was met de fiets en ze haartjes ja die zitten wel goed ,hoi margreet denk die sta ik zo goed voor een fotoke ,groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen