zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag in De Blaak

Zonnige morgen na de buien van gisteravond. Een mooie,
maar wel winderige Koninginnedag.
"Koning Willem II" wacht op de start van de fietsoptocht:
trouwe fans, zelfs klein, blijven er!
Effe rennen voor de microfonist van de stoet voordat hij in
de voorrijdende auto zat.
Op weg voor een rondje Blaak.
 Eh...waar blijven jullie?
 Intussen opbouwen en start van vrijmarkt, dus sjouwen.
 En al de eerste kopers, zoals dit jongetje wat een "eng"
vogelbeestje aanschaft.
 Nog meer zaken worden gedaan. Deze foto kwam op de
website van de krant tussen de profs. Stuur soms bij dit
soort gelegenheden en ook mist, wateroverlast, etc. wel eens
een foto naar de website van de krant en vaak toch raak.
 Het rondje Blaak van de optocht is bijna ten einde.
Een van de laatste stoere en leuke fietsertjes.
Leuk om even te gaan kijken en fliepsen!

6 opmerkingen:

  1. leuk al die oranjegekte margreet,
    ik heb er weinig van gezien, ik heb heerlijk de vlindekes losgelaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die versierde fietsen zijn mooi om zien, margreet!
    was die van jou ook zo oranje vandaag? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kinderen (en hun ouders) hebben goed hun best gedaan op de versieringen van de fietsen.
    Er zitten hele bouwwerken met ballonnen bij.
    Ik kan me herinneren, dat onze jongens vroeger ook al eens aan zo'n versierde fietstocht meegedaan hebben.
    Een vrolijke stoet!!
    En leuk, dat je ook scoort met dit soort foto's, Margreet.
    En wéér schijnt de zon en dat is maar goed ook.
    Ik heb zo een wandeltocht van 15 km. die ik georganiseerd heb en daar kunnen we wel zon bij gebruiken.
    Ik hoop, dat er behoorlijke opkomst is.
    Ik heb George ingeschakeld voor de koffiestop onderweg...☺
    Fijne dag.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn gezellige foto's en het zonnetje erbij doet natuurlijk goed.
    Ook vandaag weer een lekkere zonnige dag ook al waait het wel weer hard.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een en al gezelligheid Margreet.
    Leuk die jonge fietsertjes :-)
    En wat hadden we er weer zalig
    weer bij he? Wij hebben, ondanks het
    stevige windje, toch nog een heerlijk
    fietstochtje gemaakt!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel gezellig al het oranje
    We zijn alleen s`middags even naar Zuidlaren geweest om naar de muziek te kijken en luisteren
    Daarna weer heerlijk in de tuin genieten
    Succes met je klusjes in en om het huis...
    Groetjes :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen