zondag 10 juli 2011

Drenthe 2011 (1)

Klaar voor vertrek op 24 juni voor weekje Drenthe.
Naar nr.404 aan de rand van Het Land van Bartje in Ees.
Bij Bartjes Boerderij een stadsfiets gehuurd.
Een leuke fiets, die me buiten de racefiets overal bracht. De auto
had een weekje vrij.
Op zaterdagochtend wat rondgetoerd en door Borger bij het
Hunebeddencentrum beland waar ik alleen buiten heb rondgekeken.
De graanspieker.
Boerderij uit de tijd van de hunebedbouwers.

Mooie klaprozen in de "tuin" van de boerderij.
De stenentuin is nieuw.
Natuurlijk het grootste hunebed naast het museum vereeuwigd.
Zowaar even zonder dat er mensen waren!
Het museum heb ik 2 jaar geleden bezocht. En door de aanwezigheid
van een grote groep jongeren (schoolkamp) ook niet zo rustig om
binnen te kijken of te fotograferen.
Morgen verder.

5 opmerkingen:

  1. jij en je fiets hebben de meest mooie plekjes bezocht, margreet?

    grappig hoe beer geduldig zit te wachten tot jij klaar bent? :-))

    @ ik hoop dat alle perikelen ivm toetsenbord en pc intussen opgelost zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och margreet ik stond er al op je te wachten zie je wel.
    wat een feest hier, gezellig dat je full in motion bent:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi allemaal daar magreet heerlijk dat je nu in alle rust alles kon zien en fotograveren ,zonder fietske ben de nergens he gelukkig zijn tegenwoordig veel oplossingen ervoor groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie en leuk dat je zelf ook op de foto bent gezet.
    Een bewijs dat je er was ;-)
    Is er vaak heel druk en foto's maken zonder mensen rond het hunnebed is vaak moeilijk.
    De stenentuin heb ik nog niet gezien, ziet er leuk uit.
    Borger is ook heel mooi.
    Land van Bartje ken ik wel, staan mooie huisjes.
    Het was wel mooi fietsweer volgens mij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fiks aantal jaren geleden ben ik ook bij dat grootste hunnebed in Borger geweest, een wonderlijk iets vond ik en een heel mooi plekje.

    BeantwoordenVerwijderen