donderdag 23 augustus 2012

Even rustig aan

 
 
Afgelopen zondag fietste ik de Leyetocht.
 
 
Fotografen langs de kant en dit is het resultaat. Ik lijk heel
ernstig te kijken, maar lachte expres, want vorig jaar stond ik er heel erg serieus op.
Maar komt vast door de nieuwe fietsbril!
 
 
Dinsdagmiddag nog een rondje gefietst.
Mooi fietsweer met zo af en toe wat wind.
 
 
De wilde bloemenrand is langs het grasland helemaal uitgebloeid.
 
 
Het was in de Chaamse bossen al herfstig.
 
 
In de avond mooie luchten.
 
 
Gisteren, dus woensdag, geen foto geschoten, want de inspiratie is zoek.
Bovendien ben ik druk bezig met een fotoboek maken van
mijn Drentse vakantie.
 
 
Vanavond klaart het al goed op, maar nog enkele wolken die de zon een beetje
dwars zitten.
 


 
Zoals de titel van dit logje aangeeft doe ik even rustig aan met fotograferen en
het maken van een logje. Geen echte pauze, maar ik zie wel wanneer ik
weer leuke foto's heb om die jullie te laten zien.
Fijn weekend alvast!
 
 

10 opmerkingen:

  1. Fraaie luchten. Daar is nooit inspiratie voor nodig, Margreet, de krijgen we pro deo. Groet en fijn weekend, Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. petje af als je gaat fietsen met die hitte margreet,
    da's topppppppppp,
    je staat er goed op:-)

    zwaai zwaai

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij p[rachtige luchten voor ons gevangen
    Schitterend.
    We zien je wel weer verschijnen
    Dag
    En succes met je fotoboek, ik heb het `trouwboek` en de dvd ook net af:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch mooie plaatjes Margreet. Ook jij een fijn weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie afwisselende plaatjes en bij deze ook namens Mara een fijn weekend toegewenst.
    Saludos de Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om ook eens foto van jou in actie op de fiets te zien!
    Je hebt ook weer mooie luchten voor ons gevangen.
    Succes met je fotobeoek, is altijd veel werk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke actiefoto van jou op de fiets Margreet.
    Heel stoer hoor!
    De luchten zijn weer supermooi....
    Echt jouw specialiteit.
    Heb ook even wat andere dingen deze week :-))
    Jij ook een fijn weekend!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je wist wel prachtige wolkenluchten vast te leggen Margreet..

    prettig weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Margreet,

    Nog een week en dan is de R in de maand, dus we gaan het nu al merken. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel plezier met het samenstellen van je album, margreet!!

    je hebt weer een mooie samenvatting gemaakt van het weer, de natuur en je fiets-avontuurtjes! :-))

    BeantwoordenVerwijderen