donderdag 7 april 2011

Alweer beetje allerlei

Mijn dag begon goed: om 9 uur bij de tandarts, die wat leuke
plannetjes heeft met mijn gebit.
Na de koffie weer op de fiets om naar Riel, aan de zuidkant van
Tilburg te fietsen, naar mijn fietsenmaker Frank van Oirschot

voor de aanschaf van een nieuwe fiets, maar zag ook
de aparte wolkenband op de eerste foto, maar die haalde RTL
niet, hoewel enkele soortgelijke plaatjes te zien waren...sniksnik!
Bij mijn fietsenmaker deze Gazelle Eclipse gekocht.
Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen!
Mijn oude 22-jarige Locomotief ingeruild.
 Op weg naar huis...ook al bloeiend koolzaad.
 En alweer beetje aparte verschijnselen in de lucht: nu ragfijne
strepen.
 Sinds gisteren zijn het best opwindende verschijnselen
voor de weerfotografen.
Ook om half 8 vanavond, als de zon gaat zakken, weer
golven in de bewolking! De fronten (wam en koud) en
de wind erbij maken het spannend.

8 opmerkingen:

  1. prachtig logje , en een prrrrrachtige nieuwe fiets,
    ik moet ook aan een nieuwe, maar ik wil der een die ook op wat ruiger terrein kan , want ik crossa altijd over ruig terrein:-)
    hihi, nee eengeen mountainbike... ik wil eennette fiets:-)
    met crossbanden :-)

    ik zie je logje en den maar aan één liedje margreet....

    http://www.youtube.com/watch?v=QRy8VNdIfjQ

    dat zal nu wel de hele avond blijven hangen maar ehhh
    er zijn véél ergere dingen in het leven geloof me maar :-)

    slaap lekker en droom zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer mooie plaatjes margreet met wolkjes allerlei blijft het boeiend om te kijken he .zo je hebt een mooie fiets 22 jaar je oudje maar kun je wel zeggen dat je hele goede fiets hebt gehad hoop dat deze ook veel plezier aan zult beleven ,en nu nog nieuw cameraatje erbij haha ,was toch vrij aardige donderdag toch en jij ja echt een dag met allerlei fijne nachtrust margreet groetjes corina vrijdag alweer gaat snel he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Klaproos, leuk dat ouwe deuntje. Dat ken ik nog wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie luchten en gefeliciteerd met je nieuwe fiets Margreet..
    Die zal lekker fietsen met de allernieuwste snufjes.
    Wat een heerlijk vooruitzicht :-))
    Droom er maar alvast van ,)
    Fijn weekend
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. even nog margreet die speciale wolkenband ik zag wel iets rond half 11 a 11 uur maar dat is boven ons huis was werft met groene aanslag doen dus heb ik dat zo gemist maar geluk dat jij hem zag en vast legde in zijn geheel wel mooi zo,n band zeg groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n nieuwe fiets kan je er weer voor jaren tegen!
    Leuke luchtjes op je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een wonderlijk groepje foto's heb je neergezet, maar wel heel leuk.
    Het is mooi weer en dat houden we even, dus erop uit (wij allebei).
    Fijn weekend, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb veel in te halen bij jou...ben nog al eens de hort op, hè!
    Maar iki heb weer genoten van je bijzondere luchten.
    De fiets is een mooie en zal je zeker bevallen als stadsfiets.
    Dat wordt genieten met zulk weer als vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen