woensdag 13 april 2011

Alweer een mooie dag

Woensdag alweer een mooie dag, die helder begon, maar
al snel in de ochtend stapelwolken.
 Vanmorgen alleen een fotootje vanuit de tuin van een wolk.....
.....en die was te zien in het TV-weerpraatje bij Omroep Brabant.
Na de middag rondje racefiets via een route vol omleidingen, dus
duurde even eer ik in de Loonse en Drunense Duinen was!
Omgevallen boom is van een kinderroute en daar tegenover
staat een Vredesmonument.
 Gekapt bos, want hier moet het ook weer gaan stuiven.

Alweer fraaie stapelwolken.
 Kudde schapen zoekt rust in de schaduw.
 Mooie dag, maar wel nog veel wind.
Stapelwolken en hoge bewolking boven de brug over het
Wilhelminakanaal in Tilburg. Na 50 km weer thuis.
Even na zessen fliepste ik nog de zon, die langzaam in de
bewolking verdwijnt.

5 opmerkingen:

  1. schitterende knuffelwolken margreet ze hadden een volle lading bij zich hé:-)
    je schaapjes liggen er heerlijk rustig bij,
    mooi dat ze het gebied weer terug geven aan de natuur...

    maak er een fijne avond van margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knuffelwolken verwen wolken ze blijven mooi margreet je hebt ze over een mooi gebied in beeld gebracht ook weer leuke beloning op tv gezien en gefeliciteerd ook daarmee met de schaapjes is wel erg lief ,ik hou ook van dit soort plaatjes met dieren enz ,vele km weer margreet was frisse wind weer middags vondt ik toen zon weg was had ik niks warm op de fiets toch tegen zessen was hier nog klein stukje van halo te zien .voor morgen zien we maar weer wat weer brengt echt slecht denk ik niet vele groetjes margreet tot het volgende logje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt deze hele mooie dag mooi vastgelegd in deze serie, margreet!!

    de wolken waren indrukwekkend, eh? ;-))

    jouw schaapjes ..
    nee, die ga ik nu niet tellen, daar heb ik geen tijd voor; ik ga onmiddellijk dromen .. ;-)))

    truste, margreet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dramatische wolken daar! Ik zat in madurodam. Daar was de lucht veelal blauw met enkele witte strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste foto is echt blauw-wit!!!
    De wolk springt er mooi uit.
    Dat is een flinke kudde schapen.
    Lekker luieren in de schaduw van de bomen.
    Hier was het gisteren wel zonnig, maar er stond nog een koude wind.
    Vandaag weinig zon gezien, maar de wind was gaan liggen, dus toch aangenaam.
    Ik had beide dagen een Jeu-de-bouletoernooi en vandaag viel ik in de prijzen...de derde prijs...☺
    Voor jou was het vandaag vast ook alsof je een prijs gewonnen had, hè?
    Al een lekker rondje gefietst op de nieuwe stadsfiets?
    Fijne avond nog.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen