maandag 6 september 2010

Fietsen en hardlopen

Zondagmorgen was het heerlijk weer, dus een rondje op de racefiets gereden. Ging lekker en zelfs de vervelende klachten zijn wat rustiger geworden. En de kweek leverde niks op, dus kijk nu maar hoe het blijft gaan. Een 52 km gefietst en zag onderweg veel strepen in de lucht zoals bij deze wat zielige boom in het buitengebied van Chaam en daar stond ook een reuzeparasolzwam!

Na thuiskomst douchen, boterham eten en dan gaan kijken naar de Tilburg Ten Miles en wel het hoofdnummer, de wedstrijd en trimloop over 10 engelse mijlen, dus 16 kilometer. Best warm loopweer, dus al bij de de eerste waterpost veel dorstige lopers. Op 3 plaatsen in de stad gekeken, maar de meeste foto's op de Bredaseweg en de Prof. Gimbrèrelaan gemaakt, o.a. van mijn buurman, die elk jaar ook meedoet. In de collage loopt hij in het oranje op de foto links boven.

De middelste foto bij de waterpost was zondagavond bij RTL in het weerbericht met Reinier van de Berg, dus ik had ook nog prijs!

11 opmerkingen:

  1. * zucht*

    margreet, wat mooi en wat een prestaties hé, ik probeer het weleens hoor, een stukje harlopen, maar dan ehhhh
    voelt het alsof ik ter plekke niet meer vooruit kan :-)

    genieten van je wonderschone plaatje margreet.
    heerlijk,

    dank je wel,
    geniet van de zonnige uurtjes
    nog hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zondag idd. heel mooi weer.
    Te mooi om alleen maar binnen te zitten he?
    En jij hebt de dag goed benut om van alles en nog wat te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer geen foto`s....grrrr...Ik ben al op de toilet geweest, de was opgeruimd en nog is ie niet geladen....brrrrr
    Kom zo wel weer terug !!
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet gelopen en toch in de prijzen...je weet jezelf wel goed in de kijker te fliepsen, Margreet.
    Wat een schitterende parasolzwam...hoewel ik hem liever nog niet zie,
    ik moet er niet aan denken, dat het nu herfst is...ik zit nog volop in zomerse sferen ☺
    Wat een rotzooi maken die hardlopers...al die bekertjes...je zou er als loper zelf over uitglijden.
    Dat zie je gelukkig niet bij de wandelaars.
    Daar zijn altijd voldoende afvalbakken.
    Na afloop van de Nijmeegse Vierdaagse is het in de St. Annastraat wél een chaos, hoor.
    Maar dat wordt hoofdzakelijk veroorzaakt door de toeschouwers.
    Fijne avond.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, de lopers hadden het wer gelukkig mee, warm is ook niet echt lekker, maar regen nog minder.
    De boom is nog niet helemaal dood, maar staat er idd treurig bij.
    De paddestoel is mooi, wat een joekel zeg.
    Heb hier gisteren in de bossen nog geen paddenstoelen gezien.

    Fijn dat er niks uit kwam na de kweek,nu maar hopen dat de klachten minder worden.
    Wel lastig allemaal.

    Je hebt je wel weer vermaakt het afglopen weekend.
    het was ook echt na genieten nog.
    De voorspellingen voor de komende tidj zijn minder ;-(
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's positief nieuws, margreet, dat de kweek niks opgeleverd heeft!
    of moeten er nu andere onderzoeken gedaan worden?

    dat je foto het scherm weer gehaald heeft is terecht!!

    wat een bekertjes liggen daar bijeen??
    je zou haast struikelen over zo'n berg? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was inderdaad erg warm weer om te lopen.
    Leuk dat je foto weer bij RTL was, lukt je vaak he hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verdikkeme...zie ik de foto`s eindelijk, wordt de reactie niet geplaatst :-(

    Maar ik zei, mooie paddestoel en luchten en naar zo`n loop/rentocht is het altijd leuk kijken !!
    Kijken of die nu geplaatst wordt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto inderdaad
    het lijkt meer op horden lopen om de lege flesjes
    te ontwijken :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superfoto's maak je hoor en erg leuk dat ze 'gebruikt' worden op tv. Terecht natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heb ik je nieuwe plekje kunnen vinden na mijn zomerreces!
    Prachtige foto's heb je gemaakt van deze sportieve mensen Margreet!
    Ik doe het ze niet na maar het is wel leuk om naar te kijken!
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen