maandag 20 september 2010

Veluwe (4)

Na het bezoekerscentrum bekijken weer op de fiets en op weg naar het jachtslot St. Hubertus. Intussen genietend van het fraaie landschap, hoewel het weer toch veranderde, want flink trappen door de stormachtige wind, zeker later op de weg terug uit het park over het Otterlose Zand en terug naar Putten. Maar toch de moeite waard.
              

            
   
             

      
       

      
                   
En aan het eind van de rit kwam ik weer langs de mooie paarse heide vlak achter park Heihaas in Putten terug in mijn bungalow. Heerlijk uitrusten na bijna 7 uur op pad waarvan het grootste deel op de fiets!

5 opmerkingen:

  1. schitterende natuur daar margreet, heb jij de burlende herten al waargenomen??

    slaap lekker voor straks hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat er een paddestoel voor de richting stond! Wist toch even niet waar ik was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fiets jij toch wat af, respect hoor.
    Maar de foto's van de luchten die je laat zien, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij het jachtslot ben ik nou nog nooit geweest, moet toch ook maar eens gebeuren...
    Zo te zien was het hier wel degelijk druk.
    Prachtig, dat laatste plaatje van de paarse heide.
    Groetjesss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijna 7 uur op de fiets, pfff.
    Hier herken ik wel weet plekjes, waar ik ooit was.
    Genieten zeker op de paarse hei.
    Met niet teveel wind is het wel lekker op de fiets natuurlijk.
    Leuke midweek gehad zo te zien.
    Al had je deze week mooier weer gehad.
    Groetjes en fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen